ایران ۴-آلمان صفر؛ یوز‌های جوان، ژرمن‌ها را گلباران کردند

کد خبر: 734822

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی به مصاف تیم آلمان رفتند و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رقابت های جام جهانی زیر 17 سال با برگزاری مسابقات در گروه های شش گانه در حال پیگری است و تیم ملی ایران هم در گروه C با تیم های آلمان، کاستاریکا و گینه همگروه است و به لطف پیروزی 3 بر 1 در اولین دیدار برابر گینه در صدر جدول قرار گرفته است. آلمان هم با پیروزی 2 بر 1 مقابل کاستاریکا 3 امتیازی شده ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه ی دوم قرار گرفته است.

شاگردان عباس چمنیان که در اولین دیدار فراتر از انتظارات ظاهر شدند و چند بازیکن جوان نیز در همان 90 دقیقه اسمشان را در این تورنمت جهانی مطرح کردند، امروز هم با نتیجه 4 بر صفر از سد آلمان گذشتند و به مرحله بعد صعود کردند. ترکیب تیم ملی ایران:

علی غلام زاده، امیر حسین اسماعیل زاده، طاهاشریعتی، احمدرضاجلالی، علی ستاوی، محمد غبیشاوی، محمد شریفی، محمد قادری، یونس دلفی، امیر حسین حسین زاده و الهیار صیادمنش ترکیب تیم ملی آلمان:

پلاگمن، نیتزل، مای، بولر، بکر، کیتل، اوکو، یبواه، ستین، ماجتسشاک و آرپ

ابتدا یونس دلفی، مهاجم نوجوانان ایران موفق شد پس از چند رفت و برگشت در همان دقایق ابتدایی گل اول بازی را از میان پاهای گلر دروازه بان آلمان وارد دروازه این تیم کند. در صحنه گل ارسال توپ از سمت چپ خط دفاعی آلمان موقعیت شوتزنی را برای مهاجمان ایران فراهم کرد و در برگشت یونس دلفی با شوتی زمینی موفق به ثبت اولین گل بازی شد.

در دقیقه 42 یک ضربه ایستگاهی از جناح راست خط دفاعی آلمان نصیب ایران شد. الله یار صیادمنش پشت این ضربه ایستاد و با ارسالی بی نقص زمینه گل دوم ایران و دبل یونس دلفی را فراهم کرد. دلفی در دهانه دروازه با سر به توپ سائید و گل دوم ایران روی تابلو ثبت شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان چمنیان به پایان رسید.

نوجوانان ایرانی مانند نیمه اول با توپ پر وارد زمین مسابقه شدند و خیلی زود در دقیقه 47 موفق شدند روی ارسال از سمت چپ خط دفاعی آلمان و ضربه ی سر زیبای الله یار صیادمنش به گل سوم برسند. این دومین گل این بازیکن در این رقابت ها است.

در دقیقه 74 هجوم بازیکنان ایرانی وحید نامداری بازیکن تازه وارد ایران را در موقعیت تک به تک با گلر آلمانی ها قرار داد و این بازیکن هم با دقت موفق و با ضربه ای بغل پا موفق به ثبت گل چهارم شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد