کاکا: امیدوارم نیمار بهترین تصمیم را برای آینده اش بگیرد

کد خبر: 702422

کاکا اعلام کرد نیمار برای آینده اش باید تصمیم سختی بگیرد.

وبسایت نود: پاریسن ژرمن در نظر دارد تا با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را به خدمت بگیرد تا تیم تحت هدایت امری برای لیگ قهرمانان اروپا تبدیل به مدعی جدی شود. بر اساس گزارش های منتشر شده در کشور برزیل این بازیکن آماده است تا به پاریس منتقل شود، هرچند که او در ماه اکتبر قراردادش را با بارسا تمدید کرده است و از سال ۲۰۱۳ تا به حال بیش از ۱۰۰ بار برای کاتالان ها گلزنی کرده است اما خود او در این خصوص صحبتی نکرده است. پیکه و والورده با اقداماتی که داشته اند سعی کرده اند تا باعث شوند نیمار در بارسلونا بماند، پیکه با انتشار عکسی در توئیتر و والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کردند نیمار بارسا را ترک نخواهد کرد با این وجود کاکا در مصاحبه ای که با Omnisport داشت در این خصوص گفت:
در این مقطع از فصل که پنجره نقل و انتقالات باز است اتفاقات غیر منتظره زیادی ممکن است رخ بدهد. رقم های نجومی و بازیکنان بزرگ زیر ذره بین هستند و نیمار قطعا یکی از آن بازیکنان است.با این وجود این یک تصمیم شخصی است، نمی دانم در ذهن او چه می گذرد. ممکن است او فکر می کند که دوران حضورش در بارسلونا به پایان رسیده است و باید این تیم را ترک کند. چیزی که می توانم بگویم این است که نیمار بازیکن فوق العاده ای است، او استثنایی است. در هر تیمی او به میدان برود قطعا درخشش خاصی خواهد داشت. برای او بهترین آرزو ها را دارم تا بهترین تصمیم را بگیرد. سخت است که بتوانید بهترین تصمیمی که در آینده برای شما مناسب خواهد بود را اتخاذ کنید. او در تیم فوق العاده ای حضور دارد، هواداران او را دوست دارند با این وجود پدر و خانواده او در تصمیم او نقش مهمی خواهند داشت.
با توجه به شایعات متعددی که موجود است نیمار از ابتدا در مقابل یوونتوس به میدان رفت و هر دو گل بارسا را نیز به ثمر رساند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد