نیک‌نفس: بازارگرمی نمی‌کنم

کد خبر: 681676

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زبیر نیک‌نفس مدعی است که اختلافش با این باشگاه در مورد مسائل مالی نیست.

خبرگزاری تسنیم: زبیر نیک‌نفس درباره روند مذاکراتش با باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: من تا به حال دو بار با صنعت نفت مذاکره کرده‌ام و اولویتم ماندن در این تیم است. حتی فراز کمالوند هم با من تماس گرفت که این موضوع برایم بسیار باارزش بود. ما درباره مسائل مالی تقریباً توافق کرده‌ایم، ولی در یکی دو مورد اختلاف‌هایی داریم که هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم.
«اختلافم با باشگاه در مورد مسائل مالی نیست»، وی با بیان این جمله ادامه داد: من از مسئولان باشگاه و آقای کمالوند وقت گرفتم تا پیشنهادهای دیگرم را هم بررسی کنم. دو پیشنهاد از شرق آسیا و یک کشور عربی دارم و چند تیم لیگ برتری هم به من پیشنهاد داده‌اند. البته دوست ندارم بازارگرمی کنم و تا چند روز آینده وضعیتم مشخص خواهد شد.
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: من فصل قبل بازوبند کاپیتانی صنعت نفت را بر بازو بستم و دوست ندارم به‌سادگی از این تیم جدا شوم. در رده بزرگسالان تا به حال در هیچ تیمی جز صنعت نفت بازی نکردم و واقعاً دوست دارم اینجا بمانم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد