زیدان: ایسکو دوست دارد در رئال مادرید بازی کند

کد خبر: 649360

سرمربی رئال مادرید معتقد است هافبک اسپانیایی اش از بودن در این تیم خشنود است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و نهم لالیگا با سه گل آلاوس را شکست داد، زین الدین زیدان پس از بازی گفت: برابر تیمی قرار گرفتیم که خوب بازی می کند و در بازی های کمی شکست را تجربه کرده است. این تیم شرایط را برای حریف سخت می کند. در نیمه نخست برتر از تیم مهمان بودیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم و به گل برسیم. در نیمه دوم کمی ضعیف تر عمل کردیم و توپ های زیادی را از دست دادیم اما در مجموع خوب کار کردیم. توانستیم سه گل برسانیم و همچنین دروازه مان را بسته نگه داریم که این اتفاق مثبتی است.
رافائل واران در دقیقه 10 بازی آسیب دید و از بازی خارج شد. سرمربی رئال مادرید در این باره اظهار کرد: این اتفاقات گاهی در جریان بازی رخ می دهد و باید آن را قبول کرد. در نیکمت ذخیره بازیکن آماده ای همچون دنی کارواخال در اختیار داشتم و او بازی خوبی را به نمایش گذاشت. با وجود سختی شرایط توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و از این موضوع خوشحالم.
گل نخست بازی را کریم بنزما به ثمر رساند. زیدان درباره هموطنش گفت: او همیشه زمانی که در شرایط خوبی قرار ندارد با گل های تعیین کننده شرایط را به نفع خود تغییر می دهد. بنزما همیشه در حال کمک به هم تیمی هایش است و موقعیت ایجاد می کند. بنزما آماده است، خیلی خوب بازی می کند و از این موضوع خشنودم.
او در ادامه افزود: در هفته های پایانی فصل به بازیکنان مهم نیاز داریم. آن ها خوب بازی می کنند. باید از همه بازیکنان بهره ببریم چون بازی های زیادی را پیش رو داریم. بازی آسانی وجود ندارد. هر سه روز یک بار یک فینال را پیش رو داریم. در بازی چهارشنبه شب برابر لگانس هم باید پیروز شویم.
سرمربی مادرید در رابطه با آینده ایسکو گفت: زمانی که ایسکو بازی می کند نمایش خوبی از خود بر جای می گذارد. در دیدار برابر آلاوس نیز این موضوع آشکار بود.دوست دارم قراردادش را با مادرید تمدید کند چون بازیکن مهمی برای تیمش به حساب می آید. ایسکو نیز دوست دارد در این جا بماند و با پیراهن مادرید بازی کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد