طهماسبی: هیچ‌وقت با هم‌پُستی‌هایم مشکل نداشتم

کد خبر: 620314

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران بابت دو شکست اخیر عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم این نتایج را جبران کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد طهماسبی درخصوص شکست فولاد مقابل ذوب‌آهن گفت: قبل از اینکه گل بخوریم دو موقعیت خوب را از دست دادیم و متأسفانه روی یک ضربه کرنر به‌صورت اتفاقی گل خوردیم. بعد از آن ذوب‌آهن دیگر کار خاصی انجام نداد و ما دنبال جبران بودیم، اما آنها یازده‌نفره دفاع می‌کردند. ذوب‌آهن یک باکس 25متری درست کرده بود و این درحالی‌است که هیچ تیمی آنها را در اصفهان مثل ما تحت فشار قرار نداده بود.
دروازه‌بان فولاد خوزستان عنوان کرد: از شکست در دو بازی اخیر ناراحتیم، هرچند مقابل آماده‌ترین تیم‌های لیگ بازی کردیم. بابت این دو باخت از هواداران عذر می‌خواهم و امیدوارم نتایج اخیر را خیلی زود جبران کنیم.
طهماسبی که بعد از اشتباهات طالب‌لو در بازی با پرسپولیس، در ترکیب اصلی فولاد قرار گرفت در این خصوص گفت: همیشه در هر تیمی که بودم به نظر سرمربی احترام گذاشته‌ام. وظیفه من این است که فقط تمرین کنم و هر وقت سعداوی صلاح بداند بازی می‌کنم. خدا را شکر که در این بازی به میدان رفتم و عملکرد بدی هم نداشتم.
وی درمورد رقابت با وحید طالب‌لو خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت با هم‌پستی‌هایم مشکل نداشتم و همیشه سعی می‌کنم با بچه‌های تیم دوست باشم، هیچ‌وقت هم دنبال حاشیه نیستم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد