پنج غایب بزرگ رئال مادرید در نخستین بازی لالیگا

کد خبر: 558148

رئال مادرید بدون پنج بازیکن اصلی اش نخستین بازی را در لالیگا انجام خواهد.

خبرگزاری ایسنا: لالیگا از امشب(جمعه) با دیدار تیم های مالاگا و اوساسونا آغاز می‌شود اما رئال مادرید یکشنبه نخستین بازی‌اش را برابر رئال سوسیداد انجام خواهد داد.
مادرید زین الدین زیدان بدون پنج بازیکن اصلی خود به آنوئتا می‌رود.
کریستیانو رونالدو بزرگترین غایب این تیم است. مهاجم پرتغالی در فینال یورو 2016 برابر فرانسه آسیب دید و علاوه بر این بازی هفته دوم نیز نمی‌تواند مادرید را همراهی کند. کیلور ناواس که مدتی است عمل کرده پس از فیفا دی به تیم ملحق می‌شود.
په په مدافع مادرید نیز آسیب دیده است.
دیگر غایب خط حمله سفیدپوشان کریم بنزما است. مهاجم فرانسوی به علت آسیب دیدگی سوپرجام اروپا را از دست داد و به نظر میرسید به لالیگا برسد اما این اتفاق نیفتاد و هنوز مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به میادین بازگردد.
در نبود دو مهاجم اصلی مادرید به احتمال فروان آلوارو موراتا گرت بیل را در خط حمله همراهی کند.
مادرید یک غایب بزرگ دیگر هم دارد. زیدان نمی‌تواند از لوکا مودریچ بهره ببرد. هافبک کروات به علت محرومیت این بازی را از دست داد. او در آخرین بازی لالیگا برابر دپورتیوو لاکرونیا کارت زرد دریافت کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد