شمسایی: هنوز یکسری مشکل داریم

کد خبر: 544774

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی از بازی این تیم مقابل ناگویا ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان دیدار مرگ و زندگی یاد کرد و گفت: امیدوارم به آنچه که شایسته‌اش هستیم برسیم.

خبرگزاری مهر: وحید شمسایی بعد از پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل المیادین لبنان و صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، گفت: در این دوره از مسابقات نسبت به سالهای گذشته، پیشرفت بازی‌ها بیشتر شده است و همه تیم‌ها اصول حمله و دفاع را رعایت کرده اند. معتقدم بازی به بازی حکم یک فینال را دارد. وی با اشاره به رویارویی تاسیسات با ناگویا ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی، تاکید کرد: حالا ما به بازی همیشگی ایران و ژاپن خورده ایم و یک تیم خوب باید در مرحله یک چهارم حذف شود. تمام تدابیر لازم برای این بازی اندیشیده شده است.
سرمربی - بازیکن تاسیسات خاطرنشان کرد: البته محمد زارعی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان مشکلی ندارند. برای لحظه لحظه بازی فردا با ناگویا ژاپن که حکم مرگ و زندگی را دارد، برنامه داریم.
شمسایی در پایان با بیان اینکه تیمش باید برنده بازی با ناگویا ژاپن باشد، گفت: تا الان ۱۰ گل زده‌ایم و پنج گل خورده‌ایم. هنوز یکسری مشکلاتی داریم که روز به روز بهتر می‌شویم. امیدوارم به آنچه که شایسته‌اش هستیم برسیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد