رضايي: تراكتور از هرنظر از استقلال برتر بود

کد خبر: 520757

تراكتور توانست در يك بازي حساس استقلال را شكست دهد و آنها را از رسیدن به قهرمانی دور کند.

ورزش سه: رحمان رضايي مربي اين تيم كه حالا يك مربي با تجربه محسوب مي شود پس از اين بازي به گفت: بازي با استقلال يك بازي حساس و پرتنش بود چرا كه براي استقلالي ها براي قهرماني و تراكتور براي كسب سهميه مهم بود اين بازي حتي براي پرسپوليس هم مهم بود و ما مي دانستيم كه يك بازي سخت پيش رو داريم. استقلال در اين بازي زود به گل رسيد اما ما تسليم نشديم و با تلاش زياد جبران كرديم . تراكتور در اين بازي به لحاظ تاكتيكي و همچنين ميدان‌داري در كل بازي بهتر از استقلال عمل كرد و چه از نظر پرس و چه از نظر برتري در جنگهاي تن به تن و همچنين مالكيت توپ از استقلال برتر بود و در نهايت هم به برتري دست يافتيم.

مربي تراكتور در مورد حاشيه هاي اين بازي نیز گفت: من فكر مي كنم اين اتفاقات كمي تند و سريع به وجود آمد و بدون اينكه اتفاق خاصي بيفتد اين حاشيه ها رخ داد،اما بايد بگويم اين حاشيه ها به نفع جريان بازي نبود و به ضرر استقلال هم شد چراكه حاشيه هاي به وجود آمده براي استقلال درون زمين بود و براي ما روي نيمكت و همين مسئله در نهايت به ضرر استقلال تمام شد. من فكر مي كنم اين حاشيه ها روي جريان بازي تاثير گذار بود و در نهايت هم تراكتور بود كه با انجام يك بازي خوب به موفقيت رسيد.

رضايي در پايان در مورد بازي با استقلال اهواز هم گفت: ما در زمين خودمان بازي مي كنيم و استقلال اهواز هم چيزي براي از دست دادن ندارد و براي حيثيت خودشان بازي مي كنند و مي آيند در مقابل تراكتور به موفقيت برسند ما از اين موضوع آگاه هستيم و در تمرينات هم اين موضوع را گوشزد مي كنيم و اميدوارم بتوانيم با انجام يك بازي خوب و بردن استقلال اهواز به استقبال مرحله بعدي جام باشگاه هاي آسيا برويم و هوادارانمان را كه هميشه به ما كمك كرده اند را خوشحال كنيم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد