قطعی دوربین پخش مجمع برای خبرنگاران

کد خبر: 519231

مجمع فدراسیون فوتبال ایران آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: مجمع فدراسیون فوتبال جهت انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران ساعت 9:35 روز شنبه در مجموعه انقلاب آغاز شد.

دقایقی قبل از آغاز مجمع محمود گودرزی، وزیر ورزش به همراه معاون ورزش قهرمانی به سالن برگزاری مجمع آمد.

- درحالی که مجمع از ساعت 9:35 آغاز شده بود، در اتاق مربوط به خبرنگاران خبری از پخش مراسم نبود و بعد از پیگیری خبرنگار ایسنا، مشخص شد که تصویربردار مراسم را به مجمع راه نداده بودند و بعد از چیزی حدود بیست دقیقه فیلم بردار موفق شد وارد مجمع شود.

در آغاز مجمع علی کفاشیان از حاضران خواست که برای نظارت بر انتخابات اعلام آمادگی کنند که پس از رای‌گیری اعضای مجمع نوتاش، سنجابی و محمدرضا غفاری به عنوان ناظران صندوق‌های رای انتخاب شدند.

در ادامه مجمع علی کفاشیان مصوبات مجمعی که در اسفندماه برگزار شده بود را قرائت کرد که عبارت بودند از بحث مالیات، بخشش بدهی باشگاه‌ها تا 20 میلیون تومان، وضعیت مالکیت ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصویب بودجه سالانه، تعیین بازرس علی‌البدل، اصلاحات پیشنهادی در بندهای اساسنامه، حق عضویت باشگاه‌ها، برگزاری مجمع انتخاباتی در اردیبهشت‌ماه و پیگیری قرارداد صداوسیما با فدراسیون از طریق مراجع قضایی که همگی به تایید اعضای مجمع رسید.

همچنین گزارشی تصویری از وضعیت مالی فدراسیون فوتبال برای اعضای مجمع پخش شد.

این گزارش به روز رسانی می‌شود...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد