فلاح‌زاده: محرومیتم مقابل استقلال عمدی نبود

کد خبر: 515496

دروازه‌بان تیم سایپا نسبت به برخی کم لطفی نسبت به خودش گلایه دارد.

ورزش سه: حامد فلاح زاده که در دیدار گذشته تیمش مقابل ملوان با دریافت کارت زرد از بازی با استقلال محروم شد، حرف و حدیث‌هایی درباره‌اش ایجاد شده است. برخی هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی او در اینستاگرام رفته و اعلام کردند فلاح زاده عمداً کارت زرد گرفته تا مقابل استقلال بازی نکند.

دروازه‌بان سایپا درباره حاشیه‌های اخیر به "ورزش سه" می‌گوید: من زمانی که استقلال با اختلاف امتیازی خوب در صدر جدول بودیم و تیم خودمان هم شرایط خوبی داشت، در مصاحبه‌ای گفتم ما و استقلال کاندیداهای قهرمانی در لیگ برتر هستیم. حالا پس از محرومیتم خیلی از طرفداران پرسپولیس شایعاتی را برایم درست کردند که عمداً محروم شدم و نمی‌خواهم مقابل استقلال بازی کنم. البته یکبار هم از لیزر اندازی هواداران پرسپولیس گلایه کردم که فکر می‌کنم این موضوع نیز مزید بر علت شده است.

او ادامه می‌دهد: من همواره آبرویم را به هر چیز دیگری ترجیح دادم و برایم فرقی نمی‌کند که چه تیمی مقابل ما بازی کند. همواره سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و خدا شاهد است اخطاری که دریافت کردم نیز هرگز با قصد و نیت نبوده است. امیدوارم بازیکنان با قدرت مقابل استقلال بازی کنند و 3 امتیاز را بگیرند.

فلاح زاده درباره شانس تیمش برای سهمیه آسیایی عنوان می‌کند: شاید اگر بگویم سهمیه می‌گیریم، کمی اغراق کرده باشم. کار برای ما سخت شده است اما نهایت سعی خود را می‌کنیم تا آبرومندانه لیگ را به پایان ببریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد