اصلی ترین رقبای والیبال ایران در راه المپیک

کد خبر: 512099

بهنام محمودی تیم‌های فرانسه، لهستان و ژاپن را جزو اصلی‌ترین رقیبان تیم ملی ایران دانست و با پیروزی برابر آنها راه صعود را هموارتر خواند.

مشرق: بهنام محمودی، کارشناس والیبال ایران در خصوص تمرینات تیم ملی والیبال زیر نظر لوزانو گفت: تمرینات در شرایط خوبی زیر نظر سرمربی جدید تیم ملی و با انگیزه بالای بازیکنان در حال پیگیری است، با توجه به نزدیکی مسابقات تدارکاتی و انتخابی المپیک وضعیت تیم ملی از نظر روانی و بدنی در بهترین حالت قرار دارد.
وی افزود: لوزانو با توجه به کارنامه و عملکردش در والیبال جهان جزو مربیان شناخته شده و با تجربه محسوب می‌شود و می‌تواند به روند رو به رشد والیبال ایران کمک‌های بسیاری کند، باید کمی صبر کنیم تا او به شرایط فرهنگی و ورزشی ایران کمی عادت کند تا هرچه بهتر بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و نتیجه‌های لازم را کسب کند. محمودی در خصوص اضافه کردن و خط خودن برخی از بازیکنان گفت: با نظر لوزانو برخی از بازیکنان از تیم ملی کنار رفتند و برخی اضافه شدند، باید دید نظر سرمربی چیست و چه برنامه‌هایی دارد. شاید در این شرایط بازیکنانی که اضافه شدند بیشتر به به کمک تیم می‌آیند. او در مورد بازی‌های انتخابی المپیک که در ژاپن برگزار خواهد شد ادامه داد: تمامی تیم‌های هم‌گروهی ما از بهترین‌ها و با تجربه‌ها هستند ولی با تمام شرایط و کیفیت بالای مسابقات، ایران هم یکی از مدعیان محسوب می‌شود و بازی سایر تیم‌ها در برابر ما سخت و دشوار خواهد بود، فرانسه، لهستان و ژاپن را می‌توان جزو اصلی‌ترین رقیبان ما محسوب می‌شوند و با پیروزی در برابر آنها ما راهی المپیلک ریو خواهیم شد. کارشناس والیبال و بازیکن اسبق تیم ملی راهیابی به المپیک با توجه به شرایط والیبال ایران را یک رویا ندانست و گفت: ما به المپیک نزدیک هستیم و یکی از مدعیان اصلی صعود محسوب می‌شویم. اگر ما دچار بدشانسی نشویم در المپیک ریو حضور خواهیم داشت و برای درخشش در برزیل باید برنامه‌ریزی کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد