عادل غلامی: برای رسیدن به المپیک باید بجنگیم

کد خبر: 511377

ملی‌پوش تیم ملی والیبال گفت: تمام تیم‌هایی که در ژاپن حضور دارند برای کسب سهمیه المپیک می‌آیند و ما برای رسیدن به هدفمان باید بجنگیم.

عادل غلامی درباره شرایط تمرین‌های تیم ملی والیبال اظهار کرد: شرایط ما فعلا خوب است و تیم با برنامه‌ریزی درست تمرین‌های خود را انجام می‌دهد. امیدوارم در روزهای آتی به شرایط ایده‌آل‌تری برسیم.

غلامی درباره تمرینات دشوار رائول لوزانو گفت: تمرین‌های لوزانو برای تیم ملی که در آغاز کار قراردارد خیلی پرفشار است. در هرصورت روزهای ابتدایی آماده‌سازی به همین شکل است. قطعا بعد از چند روز فشار تمرین‌ها کم می‌شود و ما به اوج آمادگی می‌رسیم.

سرعتی‌زن تیم ملی درباره رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: همه تیم هایی که وارد این مسابقه‌ها می‌شوند قدرتمند هستند و تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک می‌کنند. باید جلوی تمام تیم ها بجنگیم تا برنده شویم و به هدفمان که کسب سهمیه است برسیم.

او درباره سه بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از آغاز رقابت های انتخابی گفت: تعداد بازی های تدارکاتی تا آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک در ژاپن کافی ست. لهستان و فرانسه تیم‌های خوبی هستند که ما با آن‌ها بازی می کنیم. قطعا در بازی برابر این دو تیم عیار اصلی تیم ملی مشخص می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد