ترکیب‌تیم‌های‌ملی‌ایران‌وبوسنی‌اعلام‌شد

کد خبر: 350352

تیم‌های فوتبال ایران و بوسنی از ساعت 20:30 دقیقه امشب درحالی برابر هم به میدان می‌روند که شاگردان کارلوس کی‌روش در صورت پیروزی در این بازی شانس صعود به مرحله دوم جام جهانی را برای نخستین مرتبه در تاریخ دارند.

مهر: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و برزیل درحالی از ساعت 20:30 دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه فونته‌نووا شهر سالوادور آغاز می‌شود که حواشی این دیدار را در زیر مشاهده می‌کنید:

* در حالی که حدود یک ساعت به آغاز این دیدار باقی مانده، بارش شدید باران تماشاگران را غافلگیر کرده و آنها با چتر و وسایلی که همراه دارند، سعی کرده‌اند خود را از بارش باران در امان نگه دارند. با این حال بسیاری از آنها که تصور چنین هوایی را نمی‌کردند، به دنبال پیدا کردن وسیله‌ای برای پوشش خود هستند.

* بازیکنان دو تیم با اتوبوس ویژه‌ای که در اختیار دارند، وارد ورزشگاه شده‌اند. بازیکنان تیم ملی فوتبال بوسنی به محض ورود به ورزشگاه راهی زمین شدند تا بازدیدی از وضعیت آن داشته باشند.

* هنوز تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه نشده‌اند و با توجه به بارش شدید باران زیر سقف‌های ساختمان‌های خیابان‌های اطراف ورزشگاه مانده‌اند.

ترکیب تیم‌های ایران و بوسنی تیم ملی ایران در این بازی با ترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه به میدان می‌رود.

همچنین تیم ملی بوسنی هم با ترکیب آسمیر بگوویچ، آودیجا ورساجویچ، امیر سپاهیچ، سیاد کولاسیناچ، محمد بسیچ، میرالم پیانیچ، وداد ایبیسویچ، تینو اسون سوسیچ، تونی سونیچ و ادین ژکو در این مسابقه به میدان آمده است.

آرژانتین با تمام قوا برابر نیجریه ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر نیجریه درحالی اعلام شد که این تیم با همان نفرات بازی با ایران در این مسابقه به میدان می‌رود. سرخیو رومه‌رو، ازکویل گارای، پابلو زابالاتا، فرناندو گاگو، فدریکو فرناندس، مارکوس روخو، خاویر ماسچرانو، آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو نفرات آرژآنتین دراین بازی هستند.

همچنین ونسان انی‌یاما، جوزف یوبو، ا فه آمبروسه، احمد موسی ، اودموینگیه، جوون اوشانی‌وا، کنت اومه‌رو، اوگنی اونازی، باباتونده، اومرو، جان اوبی میکل و امانوئل آمنیکه بازیکنان تیم نیجریه را تشکیل می‌دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد