عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران/ جدول

کد خبر: 345978

آمار تحلیلی عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر برزیل منتشر شد.

عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران/ جدول
فارس: تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته سوم لیگ جهانی والیبال در سومین دیدار خود عصر امروز از ساعت 17و 30 در سائوپولوی برزیل در حضور هوادارن تیم رقیب و تعداد اندکی از هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه به مصاف تیم ملی این کشور رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 برابر میزبان خود شکست خورد .

در پایان این مسابقه شهرام محمودی توانست با کسب 22 امتیازی که به تنهایی برای ایران به ارمغان آورد عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان لقب بگیرد . پس از وی مجتبی میرزا‌جان‌پور 18 امتیاز برای ایران کسب کرد. در طرف مقابل هم سانتوس توانست با کسب 16 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن برزیل انتخاب شود؛ پس از وی هم والاس توانست 15 امتیاز برای تیم خود به ارمغان بیاورد .

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در حمله، دفاع و سرویس به این شرح است :

در بخش حمله شهرام محمودی از مجموع46 حمله، توانست21 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از محمودی،مجتبی میرزاجان‌پوراز28 حمله خود موفق شد12 امتیاز کسب کند.آرمین تشکریهم در این بازی9 حمله انجام داد و موفق به کسب8 امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد .

در دفاع محمد موسوی عراقی در تیم ایران از مجموع20 دفاع خود توانست6 امتیاز کسب کند و پس از وی مجتبی میرزاجان‌پور 10 دفاع انجام داد که موفق به کسب 4 امتیاز شد.میر سعید معروفهم5 دفاع انجام داد و توانست2 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد .

در بخش سرویس هممحمد موسوی عراقی14 بار پشت خط سرویس قرار گرفت و3امتیاز از سرویس مستقیم خود به دست آورد؛ این شرایط برای آرمین تشکری از 21 بار 2 بار اتفاق افتاد. مجتبی میرزاجان‌پور هم از 11 باری که پشت خط سرویس قرار گرفت توانست تنها 2 امتیاز مستقیم کسب کند .

تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت 17:30 به وقت تهران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2014 برای دومین بار به مصاف برزیل، پرافتخارترین تیم این پیکارها خواهد رفت .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد