امیدوارم فردا روز بد پرسپولیس باشد

کد خبر: 231947

پرسپولیس امسال یک تیم غیر قابل پیش‌بینی بوده است و هیچ موقع نمی‌توانیم بگوییم که این تیم نظم داشته یا خیر. البته با حضور تماشاگران و بازیکنان خلاقی که این تیم دارد پرسپولیس یک روز در اوج است ، اما یک روز دیگر فروکش می‌کند.

ایسنا: فرهاد کاظمی امیدوار است پرسپولیس در مصاف با آنها در روز بدش به سر ببرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس امسال یک تیم غیر قابل پیش‌بینی بوده است و هیچ موقع نمی‌توانیم بگوییم که این تیم نظم داشته یا خیر. البته با حضور تماشاگران و بازیکنان خلاقی که این تیم دارد پرسپولیس یک روز در اوج است ، اما یک روز دیگر فروکش می‌کند.
وی افزود: امیدوارم که فردا (دوشنبه) مردم یک بازی زیبا را ببینند. پرسپولیس به خاطر مهره هایی که دارد می‌تواند همیشه خارق العاده ظاهر شود. البته من امیدوارم روز بدشان باشد.
کاظمی با اشاره به این که مهدی رجب زاده و مسعود همامی مصدوم هستند، گفت: احتمال رسیدن این دو بازیکن به بازی فردا 50 - 50 است، اما من برای استفاده از آنها ریسک نمی‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که تعطیلی لیگ به سود ذوب آهن بود یا به ضرر این تیم؟ گفت: این تعطیلی برای ما بسیار عالی بود. اردوی خوبی در تهران داشتیم و به اهدافمان رسیدیم. از همه مهم‌تر بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم که به آمادگی ما خیلی کمک کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن را برای نیم فصل دوم ترمیم می‌کنید؟ گفت: من با شناختی که از تیم داشتم و می دانستم که می‌توانیم در نیم فصل تغییر و تحول ایجاد کنیم به ذوب آهن آمدیم. در باشگاه محیط خوبی وجود دارد و بازیکنان تاکتیک پذیری داریم که من از آنها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله در نیم فصل تغییراتی در تیم ایجاد می‌کنیم. البته با این شرایط ارزی که در کشور حاکم است، بعید می‌دانم که بازیکن خارجی بیاوریم، اما می‌توانیم بازیکنان خوب ایرانی به خدمت بگیریم.
کاظمی همچنین درباره شکست تیم ملی برابر ازبکستان گفت: ما باید بازی را می بردیم. ازبکستان حفظ توپ بهتری از ما داشت، اما آنها زور حمله کردن نداشتند که شاید به خاطر دفاع خوب ما بود. من خودم فکر می‌کردم که می‌توانستیم ازبکستان را ببریم. البته قطر و لبنان را نباید بزرگ کنیم. یک تیم لیگ برتری هم می‌تواند این دو تیم را ببرد. امیدوارم که ازبکستان در بازی‌های آینده امتیاز از دست دهد. چه خوب بود که دولتمردان همانند بازی با کره در این بازی هم از تیم ملی حمایت می‌کردند.
وی در پایان درباره احتمال جذب شهاب گردان گفت: بدون شک گردان دروازه‌بان خوبی است، اما او باید با شرایط مالی ما کنار بیاید، هر چند ما مشکل دروازه‌بانی نداریم . مسعود همامی خیلی خوب کار می‌کند و حتی یک دروازه‌بان 18 ساله هم به تیم آورده‌ام که شاید او را فردا در ترکیب گذاشتم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد