کجای دنیا یک مدیرعامل این قدر مصاحبه می کند؟

کد خبر: 227335

در شرایطی که پرسپولیس در ماه های اخیر نیازی مبرم به آرامش داشته، یکی از عوامل اصلی برهم ریختن آرامش این باشگاه شخص محمد رویانیان با مصاحبه های گاه و بیگاهش بوده است. با علم اینکه یک مدیر باید مدیریت بحران را هم خوب فراگرفته باشد، رویانیان در واقع به جای مدیریت بحران، بحران را مدیریت می کند.

کجای دنیا یک مدیرعامل این قدر مصاحبه می کند؟
سرویس ورزشی «فردا»- از زمان حضور محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر عامل یکسال می گذرد و در طول این مدت کمتر روزی بوده که مصاحبه ای از وی روی خروجی خبرگزاری ها یا مطبوعات ورزشی منتشر نشود. مدیرعامل سرخپوشان که نشان داده علاقه زیادی به مصاحبه کردن دارد در طول دوران حضور یک ساله اش در پرسپولیس بارها و بارها مصاحبه های متناقضی نسبت به افراد مختلف به خصوص اسطوره ها و پیشکسوتان این باشگاه داشته است. هنوز هواداران پرسپولیس مصاحبه های رویانیان در خصوص علی پروین را فراموش نکرده اند که چگونه اسطوره باشگاه پرسپولیس را تاریخ این باشگاه خطاب می کرد. اما در میانه های فصل نقل و انتقالات بود که علی پروین نیز در لیست سیاه مدیرعامل سرخپوشان قرار گرفت و از تصمیم گیری های کلان این باشگاه دور ماند.
در هفته های اخیر نیز مدیر عامل پرسپولیس با علی کریمی به اختلافات جدیدی رسید. اما بد نیست که این نکته را به وی یاداوری کنیم که شخص محمد رویانیان بود که به بهانه انتخاب کریمی به عنوان محبوب ترین بازیکن آسیا در یک نظر سنجی کم اهمیت، به وی اتومبیل پاداش داد. حتی در زمان عقد قرارداد کاپیتان پرسپولیس در روز عید مبعث، علی کریمی را هدیه عید مبعث به هواداران خواند. پس چگونه می شود که ظرف مدتی کوتاه همین فرد محبوب هواداران باشگاه پرسپولیس مغضوب نظر مدیرعامل می شود؟ محمد رویانیان در یکی از مصاحبه های اخیرش بخش از رسانه ها را متهم کرده که در ارتباط با فوتبال و ستاره های فوتبال رفتار متناقضی دارند. مدیرعامل پرسپولیس بدون بردن از بهرام شفیع و ورزش و مردم، به این برنامه تلویزیونی تاخت که به گفته او نمایش چندگانه و متضادش مخاطب را سرگردان می کند.
از حرف های رویانیان چنین به نظر می رسید که او از تعریف و تمجیدهای شفیع از علی کریمی و نشان دادن عکس های او روی نیمکت تیم ملی، ناراحت است. رویانیان در این گفتگو آشکارا از علی کریمی انتقاد کرد و کاپیتان تیم پرسپولیس را ستاره باد کنکی نامید. در این بین سوال اینجاست که آیا مدیر عامل سرخپوشان تا به حال به مواضع متناقض خود در یک سال اخیر فکر کرده است؟ مروری بر نام محمد رویانیان در سایت ها و خبرگزاری های نشان می دهد در شش ماه گذشته مواضع رویانیان نسبت به افراد مختلف بارها تغییر کرده است. مدیرعامل پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش برابر راه آهن شهر ری، سومین "علی" باشگاه پرسپولیس را نیز مورد حمله و هجوم خود قرار داد. علی دایی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابرپرسپولیس از اینکه هنوز طلبش پرداخت نشده انتقاد و تاکید کرد که اگر تا آخر هفته باشگاه پرسپولیس طلب او را ندهد به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.همین مسئله باعث شد رویانیان صبح روز بازی پرسپولیس و راه آهن، علیه شهریار موضع گرفته و بدون بردن نام دایی، به او یادآور شود که پول و شهرتش را از صدقه سر پرسپولیس دارد.
این اظهارنظر رویانیان کافی بود تا شهریار فوتبال ایران در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر پرسپولیس به شدت علیه رویانیان موضع گرفته و او را مورد خطاب قرار دهد. دایی گفت: آقای رویانیان! از ریش تو نمی ترسم، گنده تر از توهم نمی توانند من و کریمی را خراب کنند. یک بنده خدا تو را به فوتبال آورد؛ او که برود، تو هم باید بروی. رویانیان حتی پیش از این در مصاحبه ای محمد مایلی کهن را با تندترین واژه ها به باد انتقاد گرفته بود و گویا وی قصد دارد خودش را مقابل همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس قرار دهد. بنابراین گزارش در شرایطی که پرسپولیس در ماه های اخیر نیازی مبرم به آرامش داشته، یکی از عوامل اصلی برهم ریختن آرامش این باشگاه شخص محمد رویانیان با مصاحبه های گاه و بیگاهش بوده است. با علم اینکه یک مدیر باید مدیریت بحران را هم خوب فراگرفته باشد، رویانیان در واقع به جای مدیریت بحران، بحران را مدیریت می کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد