موفقیتی بزرگ در انتظار تیم ملی آزاد ایران

کد خبر: 188896

در وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی که در دورهای اول و دوم کشتی گیرانی از ترکمنستان و هند را شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی کشتی گیر مغولستانی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم نیز با شکست کشتی گیرانی از کره جنوبی و مغولستان و ژاپن فینالیست شد.

مهر: در پایان مرحله مقدماتی روز دوم و پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا چهار کشتی گیر آزادکار کشورمان فینالیست شدند.
در پایان مرحله مقدماتی روز دوم و پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا که از ظهر امروز یکشنبه به وقت محلی در شهر گومی کره جنوبی آغاز شده است، مهدی تقوی، صادق گودرزی، احسان لشکری و پرویز هادی راهی دیدار پایانی شدند.

بر این اساس، در وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی که در دورهای اول و دوم کشتی گیرانی از ترکمنستان و هند را شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی کشتی گیر مغولستانی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم نیز با شکست کشتی گیرانی از کره جنوبی و مغولستان و ژاپن فینالیست شد.

همچنین پیش از احسان لشکری و پرویز هادی در وزنهای 84 و 120 کیلوگرم راهی دیدار پایانی شده بودند، اما عرفان امیری در وزن 96 کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف قرقیزستانی خود شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

تیم ملی کشتی آزاد دیروز پنجشنبه در روز نخست توسط حسن رحیمی و مسعود اسماعیل پور در وزنهای 55 و 60 کیلوگرم صاحب مدالهای طلا و نقره شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد