انتقاد شدید رویانیان از اظهارات مایلی کهن

کد خبر: 180471

«من قصد شکایت شخصی از مایلی کهن ندارم اما از ایشان توقع نداشتم بحث خانوادگی را به رسانه‌ها بکشد و این گونه آرامش را از پرسپولیس بگیرد.»

رجانیوز: مصاحبه جنجالی محمد مایلی کهن درباره اتفاقات باشگاه پرسپولیس به ویژه استخدام مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی جدید از سوی محمد رویانیان باعث شد حاشیه جدیدی برای این باشگاه به وجود آید، هرچند مسوولان این باشگاه در واکنش‌های ابتدایی خود، موضع تندی علیه محمد مایلی کهن نگرفتند اما پس از انتشار بیانیه جنجالی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص مدیریت باشگاه پرسپولیس، سایت رسمی این باشگاه از شکایت مدیریت پرسپولیس علیه مایلی‎كهن در مراجع قضایی خبر داد تا در آستانه شروع رقابت‌های دور برگشت لیگ یازدهم، پرسپولیس در محافل خبری به عنوان یک باشگاه خبرساز شناخته شود.

با انتشار خبر شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی سابق تیم ملی، برخی سایت‌های خبری در اخبار خود مدعی شدند رویانیان نیز قصد دارد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شکایت کند تا تعداد شکایت‌های این باشگاه از محمد مایلی کهن به عدد دو برسد، برای آگاهی از موضوع شکایت مدیرعامل پرسپولیس با محمد رویانیان گفت‎وگو کردیم که وی در این باره گفت: «من قصد شکایت شخصی از مایلی کهن ندارم اما از ایشان توقع نداشتم بحث خانوادگی را به رسانه‌ها بکشد و این گونه آرامش را از پرسپولیس بگیرد.»

آقای رویانیان، برخی رسانه‌ها اعلام کردند قصد دارید پس از شکایت باشگاه پرسپولیس به صورت شخصی هم از مایلی کهن به مراجع قضایی شکایت کنید، ایا این موضوع درست است؟

این خبر یک گمانه زنی رسانه‌ای است، اگر باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت گرفته تنها به دلیل احترام به جایگاه هوادارانش بوده، چون اگر همچنان سکوت می‌شد، هواداران ما تصور می‌کردند اظهارات آقای مایلی کهن حقیقت دارد اما به شخصه هیچ تمایلی به شکایت از او ندارم بلکه اگر وي را از نزدیک هم ببینم، مورد احترام نیز قرار خواهم داد، چون ایشان چهره محترمی از نظر بنده است اما اساس برادری این گونه نیست که جواب احترام را با توهین به خانواده بدهند.

به نظر می‌رسد از ادبیات مایلی کهن در بیانیه‌اش که در خصوص باشگاه پرسپولیس و شخص شما منتشر شده است،خیلی ناراحت هستید؟

من انتظار هر حرفی را داشتم جز این که برادر گرامی آقای مایلی کهن با این ادبیات خانواده ما را مورد خطاب قرار دهد، همه انسان‌ها برای خانواده خود بالاترین ارزش را قائل هستند، حال نمی دانم چرا آقای مایلی کهن این مساله را نادیده گرفته است و مدعی شده است پرسپولیس سر جهیزیه همسران ماست! سوال من این است که ما چه بی احترامی و بی حرمتی بزرگی به ایشان کرده بودیم که ایشان چنین لحنی را برای خانواده من به کار برده است؟ تا جایی که به یاد دارم آقای مایلی کهن برای خانواده ارزش زیادی قائل بوده و مطمئنم از این پس هم خواهد بود اما برادر من آیا درست است انسان در خصوص خانواده یک فرد مسلمان اینگونه حرف بزند؟

بیشترین حجم انتقادهای محمد مایلی کهن به نوع حضور مصطفی دنیزلی برمی‌گردد، چه اتفاقی باعث شد که چنین مباحثی در این برهه از سوی مایلی کهن مطرح شود؟

من همیشه گفته‌ام و از این پس هم خواهم گفت، رویانیان از انتقاد هراسی ندارد، واقعا به این اصل اعتقاد دارم، رسانه‌های گروهی تا به امروز تندترین انتقادها را درباره من نوشته اند، آیا سراغ دارید از یک رسانه شکایت کرده باشم، من می گویم انتقاد حق مسلم همه افراد است، اما انتقاد مایلی کهن نباید در رسانه مطرح شود، شأن ایشان بالاتر از این حرف‌هاست، من نزدیک به صد روز از حضورم در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، از همان روز اول احترام ایشان را بر خودم واجب می دانستم و از اکنون به بعد هم همین طور خواهد بود، چرا آقای مایلی کهن دعوت مرا نپذیرفت، من همان روز اول اعلام کردم باشگاه پرسپولیس متعلق به همه پرسپولیسی‌هاست، اگر محمد مایلی کهن تفکرات خود را در اختیار ما قرار می داد، آیا ما از آنها استفاده نمی کردیم؟ من به ایشان حق می دهم نگران پرسپولیس باشد اما راه ابراز نگرانی مصاحبه جنجالی و تخریب در رسانه‌ها نیست. اگر دروغ می گویم به من بگوید که خودم را اصلاح کنم.

درباره مصطفی دنیزلی هم انتقاداتی از سوی محمد مایلی کهن مطرح شده است، آیا انتقادهای مایلی کهن را درباره خود را قبول دارید؟

من منکر اشتباهات خودم نیستم، حرف‌های اقای مایلی کهن کاملا درست اما اگر ایشان نگران پرسپولیس است باید در رسانه‌ها این موضوعات را اعلام کند یا آنها را به اطلاع من برساند تا مشکلات را برطرف کنم، تیم ما این روزها در حال بازسازی خود به سر می برد، از مایلی کهن كه یک پرسپولیسی است توقع نمی رود اینگونه تیم را با بحران روبرو کند، هواداران امروز آرامش را از مدیریت می خواهد آیا این راه ایجاد ارامش است، ایشان گفته است مدیریت آقای کاشانی خوب بوده، مگر من منکر زحمات حبیب کاشانی شدم، از روز اول که آمدم دائما به این مساله اشاره کردم که کاشانی خوب مدیریت کرده و احترامش بر همگان واجب است حال چرا ایشان دوباره مرا می کوبد نمی دانم، کاش می دانستم که این قدر اذیت نمی شدم.

از این ماجرا بگذریم، دامنه انتقادات از مدیریت باشگاه پرسپولیس روند افزایشي دارد، در برنامه هفته گذشته صرفا جهت اطلاع مشاغل فراوان شما سوژه خبری شد و شما به عنوان آقای هزار چهره لقب گرفتید؟ از این موضوع ناراحت نیستید؟

من بارها گفتم، صدا و سیما هر وقت که می خواهد کسی را مورد انتقاد قرار دهد بهتر است به سراغ من بیاید، من با صدا و سیما رفیق هستم پس بهتر است نگران نباشید.

از نقل و انتقالات جدید باشگاه پرسپولیس خبر جدیدی منتشر نشده است، بازیکنان جدید پرسپولیس چه زمانی معرفی می شوند؟

به زودی اخبار امیدوارکننده برای هواداران پرسپولیس منتشر می شود که قطعا این اخبار امیدواری براي درخشش پرسپولیس را نزد هواداران بالا خواهد برد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد