صعود استقلال به رده هشتم

کد خبر: 1319601

دیدار تیم‌های استقلال تهران و هوادار در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.

صعود استقلال به رده هشتم

دیدار تیم‌های استقلال تهران و هوادار در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.

تیم‌های استقلال و هوادار در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال در شرایطی به مصاف هوادار رفت که برای خروج از بحران نیاز مبرم به سه امتیاز داشت. آبی‌پوشان که پس از شکست مقابل پرسپولیس در شهرآورد و السد در لیگ نخبگان آسیا دست به تغییرات در کادر فنی زدند، امیدواری زیادی داشتند تا با دست پر میدان را ترک کنند.

هوادار که با سیدمهدی رحمتی روزهای بحرانی را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد و در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته، به دنبال فرار از بحران بود اما شکست دیگری در کارنامه این تیم ثبت شد تا رحمتی در آستانه اخراج قرار بگیرد.

قضاوت این مسابقه را «سیدرضا مهدوی» با کمک‌های «فرهاد مروجی»، «محسن سلطانی» بر عهده داشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: پاس عمقی گوستاوو بلانکو به رامین رضاییان رسید و این بازیکن موفق شد دروازه هوادار را باز کند اما کمک داور به نشانه آفساید پرچمش را بالا برد.

دقیقه ۱۳: سانتر مهرداد محمدی با ضربه سر گوستاوو بلانکو به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد.

دقیقه ۱۷: استقلال صاحب ضربه کرنر شد، رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و پاس کوتاهی به جلال‌الدین ماشاریپوف داد. ارسال هافبک ازبکستانی استقلال با ضربه سر زیبا و محکم رافائل سیلوا به گل اول استقلال تبدیل شد.

 

دقیقه ۲۰: رامین رضاییان از جناح راست حرکت خوبی را به سمت دروازه هوادار آغاز کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: شوت داریوش شجاعیان با واکنش سیدحسین حسینی همراه شد و سنگربان استقلال اجازه نداد دروازه تیمش با خطر روبه‌رو شود.

دقیقه ۳۵: حرکت خوب و تاکتیکی استقلال موجب شد توپ به بلانکو برسد اما شوت او توسط محمدحسین اکبرمنادی مهار شد.

رحمتی استقلال را از بحران خارج کرد؛ بازگشت آرامش به اردوی آبی‌ها

دقیقه ۳۷: شوت ابوالفضل جلالی از پشت محوطه هجده قدم به شکل خطرناکی از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: ارسال رامین رضاییان از سمت راست پس از برخورد به پای مدافع هوادار به ماشاریپوف رسید که شوت این بازیکن به تیرک افقی دروازه هوادار برخورد.

دقیقه ۴۳: فرار حسین مهربان مهاجم هوادار از تله آفساید مدافعان استقلال باعث شد تا این بازیکن با سیدحسین حسینی تک به تک شود اما کاپیتان استقلال با واکنش فوق‌العاده خود اجازه گلزنی ندارد.

دقیقه ۴۵: اشتباه مدافع هوادار در محوطه جریمه باعث شد تا توپ به مهرداد محمدی رسیده و این بازیکن با ضربه چیب به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

 

دقیقه ۶۷: تماشایی ماشاریپوف به رامین رضاییان رسید تا او با اکبرمنادی تک به تک شود، اما سنگربان هوادار ضربه او را مهار کرد و در ادامه این توپ آفساید اعلام شد.

دقیقه ۷۰: شوت محمدحسین زواری بازیکن تعویضی هوادار به شکل خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: شوت مهدی گودرزی از پشت محوطه جریمه استقلال از بالای دروازه حسینی راهی خارج شد.

دقیقه ۸۸: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان از فاصله دور را اکبر منادی مهار کرد.

دقیقه ۳+۹۰: اشتباده سید حسین حسینی در خروج از دروازه باعث شد تا او روی مهاجم هوادار خطای پنالتی انجام دهد. مهدی گودرزی پشت توپ ایستاد و بر خلاف حرکت حسینی دروازه استقلال را گشود.

در نهایت استقلال در این بازی به برتری با ارزش ۲ بر یک دست پیدا کرد تا با کسب سه امتیاز کامل این جدال، موقتا به آرماش رسیده و با هشت امتیاز و با امیدواری زیادی به تعطیلات لیگ برتر برود.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، گائل کاکوتا(آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (علی‌رضا کوشکی)و گوستاوو بلانکو (محمدحسین اسلامی)

رحمتی استقلال را از بحران خارج کرد؛ بازگشت آرامش به اردوی آبی‌ها

ترکیب هوادار:

محمدحسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان (محمد دیندار)، میلاد خدایی (محمدحسین زواری)، داریوش شجاعیان ( محمد ستاری)، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی/ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد