آندره استراماچونی: دوست دارم به استقلال برگردم/زبان استراماچونی «بند» آمد!

کد خبر: 966512

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آماده پرواز به ایران بوده اما با بحث چک باشگاه استقلال شگفت زده شده است، گفت: از باشگاه می‌خواهم به هواداران حقیقت را بگوید.

آندره استراماچونی: دوست دارم به استقلال برگردم/زبان استراماچونی «بند» آمد!

خبرگزاری مهر: آندره استراماچونی سه شنبه شب و در تازه ترین مصاحبه خود درباره آخرین وضعیتش برای بازگشت به استقلال و انتشار تصویر چک از سوی این باشگاه، گفت: متاسفانه وکلای ما تایید کردند به دلیل قوانین اتحادیه اروپا که در ایتالیا هم جریان دارد قادر به نقد کردن چک استقلال نیستم. شگفت زده شدم از اینکه در دقیقه آخر باشگاه چیزی که در طول هفته از طریق وکلا توافق کردیم را تغییر داد و تصمیم گرفت به صورت متفاوت پول را به من بدهد.

وی ادامه داد: صبح دوشنبه این راه را به بنده پیشنهاد کردند ولی نمی توانم این چک را نقد کنم.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا امکان دارد امشب به ایران برود؟ تصریح کرد: قبل از هرچیز پذیرفتم این مصاحبه را داشته باشم فقط به خاطر حقیقت و به خاطر هواداران. ناراحتم که قراردادم ۱۰ روز پیش فسخ شد. این مرا غمگین می کند. تیم ما صدرنشین است. عاشق استقلال، بازیکنان و هواداران هستم ولی متاسفانه قوانینی وجود دارد. چیزی که خواستیم و باشگاه پیشنهاد کرد یک قرارداد جدید امضا کنیم که آنها قادر خواهند بود به طریق مستمر پرداخت ها را داشته باشند. نمی خواهم اظهار نظر کنم ولی تا اینجا باید بگویم تکذیب می کنم پیدا کردن راهی که پول را بگیریم. از هر دو طرف خواستیم مشکل حل شود ولی تا الان نشده است.

«چه راهی هست که مسئولان استقلال آنرا برای حل مشکل انجام نداده باشند؟» وی در پاسخ به این سئوال گفت: می خواهم همه هوادارانم بدانند که من و همکارانم دوست داریم به استقلال برگردیم. می خواهیم قرارداد جدیدی داشته باشیم؛ بدون خواسته ای قراردادی شبیه به قرارداد قبلی تا با بازیکنان به بهترین نتیجه ممکن برسیم. ولی از طرف دیگر جنبه قانونی وجود دارد که وکلایم دارند روی آن کار می کنند. راضی نیستم که گاهی اطلاعات غلط بیرون می آید مثل چیزی که امروز اعلام کردند. می خواهم به هوادارانم احترام بگذارند چون استحقاقش را دارند. آنها با استراماچونی یا بدون استراماچونی بهترین نتیجه را می گیرند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا همچنان آماده بازگشت به استقلال هستید؟ گفت: بله. روز گذشته با وکلایم صحبت می کردیم راجع به اتفاقات. قرارداد آماده بود. آماده پرواز به ایران بودیم ولی یکباره با این بحث جدید چک جلو آمدند که انتظارش را نداشتم. آیا آنها نمی دانند در ایتالیا سخت است که یک شخص حقیقی برود از این راه پول را دریافت کند؟ بحث مقدار پول نیست. ما افراد حرفه ای هستیم و باید در چارچوب قوانین عمل کنیم. اگر راهی پیدا شود حتما بیشترین تلاش را خواهیم کرد ولی تنها نمی توانیم جلو برویم و هنوز منتظرم.

سکوت عجیب و تداوم بلاتکلیفی استقلال/ زبان استراماچونی «بند» آمد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال به شکل عجیبی از روز گذشته سیاست سکوت در پیش گرفته و هواداران و باشگاه را بلاتکلیف گذاشته است. با این حال تکلیف وی امشب قطعا مشخص خواهد شد.

تمام تلاش های باشگاه استقلال، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه برای بازگرداندن آندره استراماچونی به اینجا رسید که طبق گفته سرپرست باشگاه، چک ۱۶۰ هزار یورویی در وجه وی صادر شده است اما این مربی از دریافت این چک خودداری کرده.

همزمان با عملیات بانکی استقلال و صدور این چک، آندره استراماچونی به یکباره سیاست سکوت در پیش گرفته و واکنشی به اتفاقات اخیر نداشته است.

استراماچونی که از بدو بازگشتش به ایتالیا تقریبا دست رد به سینه هیچ رسانه ای برای مصاحبه نزده بود و حتی گفتگوهایی با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور داشت، از روز گذشته اظهار نظری نکرده است که این موضوع کمی مشکوک به نظر می رسد.

البته امروز یکی از رسانه های ایتالیا صحبت هایی را به نقل از استراماچونی منتشر کرده که این اظهارات تکراری بوده و نکته جدیدی در آن نیست.

سرمربی سابق تیم اینترمیلان در مصاحبه هایش بر این نکته تاکید کرده بود که مشکلش تاخیر در دریافت پولش نیست بلکه نوع دریافت این پول است که باید قانونی و شفاف باشد.

استراماچونی بدون شک در جریان اقدامات باشگاه قرار دارد و به احتمال زیاد تصویر چک صادر شده که باشگاه آنرا منتشر کرده است، دیده اما سکوت وی احتمالا نشان می دهد بازهم مشکلی در میان است که حتی پاسخگوی مسئولان باشگاه هم نبوده است. (طبق ادعای خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال)

به هر حال استقلالی ها امشب را آخرین مهلت برای بازگشت استراماچونی تعیین کرده اند و باید دید این مربی ایتالیایی سکوتش را در ارتباط با اتفاقات دو روز اخیر می شکند یا خیر.

بیانی:‌ سناریوی استراماچونی خسته کننده شده/مجیدی در این برهه سرمربیگری استقلال را نپذیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مثل زمان فوتبالش فهم خوبی دارد و امیدوارم که در این برهه سرمربیگری استقلال را قبول نکند. شاهین بیانی در خصوص وضعیت استراماچونی با باشگاه استقلال اظهار داشت: فکر کنم این یک سناریوی خسته‌کننده شده و این حرف‌ها قشنگ نیست به نظر من حضور او در استقلال منتفی شده چرا که اگر قرار بود به او پول بدهند از قبل این پول داده می‌‌شد. به نظر من استقلال در این مدت خیلی خوب بازی می‌کرد و این حق هواداران است که قهرمانی و بازی زیبا ببینند. متأسفانه باید بگویم اگر او نباشد استقلال هم روزهای خوبی ندارد. این مسئله را هیچ فردی از خانواده استقلال قبول نمی‌کند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی در این تیم تصریح کرد: فرهاد در زمان فوتبالش با شعور و با فهم بود و امیدوارم که در این برهه این مسئولیت را قبول نکند و با شناختی که از او دارم فکر می‌کنم که او سرمربیگری استقلال را نپذیرد. من برای آینده استقلال ناراحتم چرا که کسی را نداریم که روی نیکمت این تیم بنشیند.

بیانی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای برای آینده استقلال دارد، افزود: به نظر من مدیران باشگاه نباید اجازه می‌دادند که کار به اینجا برسد. باید یک تیم به اروپا می‌رفت و با استراماچونی صحبت می‌کرد تا او را متقاعد کنند که برگردد. چرا که فقط او می‌تواند استقلال را نجات دهد. اگر او برگردد و هدفی را که داشته ادامه دهد استقلال شانس اول قهرمانی خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد