قلعه‌نویی: یک عده پدر تیم را در آورده‌اند

کد خبر: 933354

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از کسانی که انتظار قهرمانی از سپاهان دارند، گفت: معلوم نیست چرا یک عده برای قهرمانی پدر تیم ما را در آورده‌اند.

قلعه‌نویی: یک عده پدر تیم را در آورده‌اند

خبرگزاری مهر: امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: در ۲۰ سال مربیگری‌ام چنین چیزی ندیده بودم. بازی که باید با چند گل به پایان می‌رسید، نزدیک بود مساوی شود.

وی افزود: به نظرم دلیلش این است که یک مشت از خدا بی‌خبر به سپاهان فشار می‌آورند که قهرمانی بگیریم. قهرمانی ابزار نیاز دارد و تیم ما از نظر بودجه‌ای تیم سوم جدول است. تیم‌هایی هستند که بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بودجه ما هنوز ۴۰ میلیارد تومان هم نشده و بعضی تیم‌ها بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند. هر کس ادعای قهرمانی دارد، بیاید جای من بنشیند. یک سری نشسته‌اند و پدر سپاهان را در آورده‌اند. از نیم‌فصل دوم یک سری آدم فشار می‌آورند که دشمن سپاهان هستند و منافع آن‌ها در سپاهان قطع می‌شود و شروع می‌کنند به اذیت کردن تیم.

وی ادامه داد: این‌ها دیدند که سپاهان راهش را پیدا کرده و شروع به ایراد گرفتن از بازی بازیکنان می‌کنند.

قلعه‌نویی گفت: تیم ما در بازی‌های اخیر نزدیک به ۲۰ موقعیت داشته و تنها مشکل آن این است که دشمنان سپاهان از نیم فصل تیم را اذیت می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس اینقدر هزینه می‌کنند، برای قهرمانی ما باید ۱۰ درصد از آن‌ها بیشتر هزینه کنیم. یک تیم استقلال پرسپولیس چندین بازی در تهران می‌کند و شرایط خوبی دارد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: امسال استقلال و پرسپولیس بودجه‌ای ۶۰ درصد بالاتر از ما دارند. ما به هیچکس قول قهرمانی ندادیم و همین جایگاه را هم حفظ کنیم، انگار ۲ جام گرفته‌ایم. هر کس هر ادعایی دارد، بیاید جای من را بگیرد.

وی افزود: به سبحانی در ابتدای فصل گفتم که شرایط تیم یک پروسه ۳ ساله نیاز دارد و آنقدر به بازیکنان ما فشار آورده‌اند که توپ‌ها را از ۵ قدمی نمی‌توانند وارد دروازه حریف کنند.

قلعه‌نویی گفت: من از بچه‌های خود تشکر می‌کنم و باید بگویم خیلی خوب ظاهر شده‌اند، اما ما به کسی قول قهرمانی نداده‌ایم و تنها بازی به بازی پیش می‌رویم. تیم‌های دیگر هزینه می‌کنند و می‌گویند ما باید از سال دیگر نتایج خود را ببینند.

وی اضافه کرد: به بچه‌های خود می‌گویم دارید تلاش می‌کنید و از اینکه تا اینجا آمده‌اید از شما تشکر می‌کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد