کولاکوویچ: شاگردانم بالاتر از حد انتظارم بودند

کد خبر: 825710

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شاگردانم در دیدار برابر چین عملکردی بالاتر از حد انتظارم داشتند.

کولاکوویچ: شاگردانم بالاتر از حد انتظارم بودند

خبرگزاری فارس: ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی برابر چین در نشست خبری اظهار داشت: بازی امروز برای‌مان بسیار مهم بود، چون باخت دو بازی قبل در آرژانتین برای‌مان سخت بود؛ البته عملکرد بازیکنان هم امروز بالاتر از حد انتظار من بود.

وی ادامه داد: بعد از سفر طولانی ۳۸ ساعته به روسیه، بازیکنانم به خوبی، با انگیزه بالا و با قدرت در اینجا از دو روز پیش تمرین کردند. امروز واکنش بازیکنانم برابر عملکرد تیم چین به موقع و خوب بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: بازی قبلی چین برابر فرانسه هم آنقدر خوب بود که آن‌ها نشان دادند از پتانسیل بالایی برخوردارند. یک اتفاق هم بین تیم چین و ایران افتاد که مورد مهمی نبود، اما به بازیکنان انگیزه داد. امروز بازیکنانم انگیزه بالاتری داشتند. کولاکوویچ درباره بازی‌های بعد ایران در روسیه خاطرنشان کرد: من به بهترین‌ها امید دارم. دو بازی بعدی ما برابر تیم‌های قدرتمند برزیل و روسیه میزبان خواهد بود. قولی برای پیروزی نمی‌دهم، اما قول جنگی تمام عیار را خواهم داد. بازی در میادین بزرگ برابر تیم‌های قدرتمند برای بازیکنانم تجربه خوبی به شمار می‌آید و از اهمیت بالایی برخوردار است.

*همچنین سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران هم بعد از پیروزی برابر چین گفت: بازی آسانی برابر چین نداشتیم. چین با توجه به شکست فرانسه، با انگیزه برابر ما ظاهر شد، اما ما تمرکز خوبی روی بازی داشتیم.

وی در پایان افزود: با سرویس‌های خوبی که زدیم حمله آن‌ها را با مشکل روبرو کردیم و خوشبختانه برنده دیدار شدیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد