دونده 800 متر: حمایت شوم سهمیه المپیک می‌گیرم

کد خبر: 509195

دونده 800 متر تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی گفت: فرصت کمی برای کسب سهمیه المپیک دارم، اما مطمئن هستم اگر مورد توجه مسئولان قرار بگیرم و حمایت شوم می‌توانم ورودی را بگیرم.

خبرگزاری ایسنا: مصطفی ابراهیمی درباره شکستن رکورد دوی 800 متر ایران گفت: خیلی خوشحال هستم که موفق به ثبت رکورد دوی 800 متر ایران به نام خودم شدم. این اتفاق خوبی بود که برای من در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا رخ داد. همان طور که می دانید ر‌قا‌بت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا از نظر فنی بسیار فراتر از دوره‌های گذشته بود. این اولین حضورم در ر‌قا‌بت‌های مهم بین‌المللی بود که من موفق شدم هم رکورد 800 متر و هم رکورد دوی چهار در 400 متر تیمی ایران را جابه جا کنم.

ابراهیمی با بیان این که کسی فکر نمی‌کرد من در قهرمانی آسیا بدرخشم، اظها‌ر کرد: کسانی که در مسابقه‌ها حضور داشتند اصلا فکر نمی‌کرد‌ند که من بتوانم رکورد خوبی را بر جای بگذارم و مدال بگیرم. من تمام تمرکزم را روی این مسابقات گذاشتم. در فینال هم ر‌قا‌بت سختی با دوندگان مطرح آسیا داشتم، اما توانستم آنها را پشت سر بگذارم. مطمئن هستم که اگر تجربه بیشتری داشتم توان این را داشتم که به جای مدال برنز، نقره بگیرم.

دونده نیمه استقامت تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی درباره شانس خود برای کسب سهمیه المپیک، اظها‌ر کرد: شکستن رکورد دوی 800 متر در زمان خوبی اتفاق افتاد، چرا که در آستانه المپیک هستیم. رکورد سالن سنگین‌تر از فضای باز است و با رکورد یک دقیقه و 48 ثانیه و 26 صدم ثانیه‌ای که بر جای گذاشتم می‌توانم برای کسب سهمیه المپیک ر‌قا‌بت کنم. البته این موضوع به حمایت مسئولان و تمرکز خودم بستگی دارد. با این بر‌نامه‌ریزی که در سه ماه گذشته داشتیم من موفق به کسب مدال برنز قهرمانی آسیا شدم. بنا‌بر‌این اگر بتوانم این روند را ادامه بدهم می‌توانم ورودی المپیک را بگیرم.

او در ادامه افزود: فرصت خیلی کم است و من توقع دارم که حمایت شوم. اگر سهمیه می‌خواهند باید توجه کنند چرا که من این توان را دارم. با بر‌نامه‌ریزی می‌توان به آن چه که مورد نظر است رسید.

ابراهیمی درباره شرایط دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران گفت: ما استعدادهای خوبی در این ماده‌ها داریم و موضوع مورد نیاز توجه مسوولان است. دوهای نیمه استقامت به دست فراموشی سپرده شده بودند و من با عملکردم در آسیا ثابت کردم استعدادها هنوز در این دوها وجود دارند. بنا‌بر‌این با اندکی توجه می‌توان به موفقیت رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد