موسیمانه: شاید این پیراهن برای بعضی بازیکنان گشاد است!

کد خبر: 1323824

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید بازیکنان هنوز نمی‌دانند نام بزرگی روی پیراهنشان است.

موسیمانه: شاید این پیراهن برای بعضی بازیکنان گشاد است!

پیتسو موسیمانه در نشست خبری پس از دیدار با خیبر، اظهار داشت: بعد از این اتفاق بد و باخت به عنوان یک مربی چه می‌توانم بگویم؟ یک چیز می‌دانم؛ تیم من از نظر روحی-روانی خوب نیست. هیچ وقت ندیدم تیمی تا این حد پایین باشد. شاید هنوز نمی‌دانند نام بزرگی روی پیراهنشان است.

وی افزود: نام بزرگ نباید این عملکردش در زمین باشد. به تیم مقابل تبریک می‌گویم. خیلی خوب جنگیدند. تمام توپ‌ها را گرفتند. خیلی انگیزه داشتند و برای بردن گرسنه بودند! به بازیکنان گفتم مربی اول و دوم آمدند و رفتند. من سومی هستم. چهارمی باید بیاید؟! شاید آن‌ها باید خودشان را در آینه نگاه کنند و با خودشان خیلی صادق باشند. هیچ کس نمی‌تواند به ما کمک کند. ما باید به خودمان کمک کنیم.

هیچ تاکتیکی اجرا نشد و نمی‌دانم بازیکنان چه می‌خواهند!

سرمربی استقلال ادامه داد: از چیزی که دیدم خیلی ناراحتم. نمی‌خواهم بهانه بگیرم و بگویم فقط 2 تمرین اینجا بودم. هیچ تاکتیکی را انجام ندادیم. اجرای خیلی ضعیفی داشتیم. نمی‌دانم بازیکنان استقلال چه می‌خواهند؟ شاید آن‌ها باید به ما بگویند! هرروز باید مربی عوض کنند؟ خیلی ناراحت هستم ولی به حریف تبریک می‌گویم. آن‌ها فعل خواستن را صرف کردند. ما باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم چکار کردیم. خیلی ناراحت کننده است. واقعا نمی‌دانم که استقلال همین است؟ خیلی ناراحت هستم.

شاید این پیراهن برای بعضی بازیکنان گشاد است!

موسیمانه تصریح کرد: مقابل النصر تفاوت را دیدید. تا دقیقه 80 مقابل آن‌ها گل نخوردند، در بازی قبل از آن 3 گل خوردند و دوباره اینجا 3 گل خوردند! این چیست؟ شاید شاید این پیراهن برای بعضی بازیکنان بزرگ است! باید این را در آینده ببینیم!

بین دو نیمه صحبت کردیم اما دوباره عین همان گل را با همان اشتباه خوردیم

وی درخصوص اینکه آیا انتظار داشت چنین اتفاقی بیفتد، گفت: نه چنین انتظاری نداشتم. روی کرنر توپ روی تیر اول آمد. بین دو نیمه صحبت کردیم، برگشتیم دوباره عین همان گل را با همان اشتباه خوردیم. خیلی ناراحت کننده است. این‌ها بچه نیستند. بازیکنان حرفه‌ای هستند. البته اشتباهات بزرگ برای بازیکنان اتفاق می‌افتد. مدافعان خوب بازی کردند تا زمانیکه آن اشتباه را انجام دادند. فوتبال همین است کی اشتباه کنید جریمه می‌شوید.

باید بازیکنان به من بگویند برای این لوگو می‌جنگندند یا نه؟

موسیمانه درمورد اینکه مشکل گلزنی استقلال همچنان ادامه دارد و آیا مهاجم جدید به تیم اضافه می‌شود، عنوان کرد: الان شرایط همین است و همین بازیکنان را دارم. باید چکار کنم؟ درست می‌گویید. این چیزی را که گفتید همه می‌توانند ببینند! باید در تیم تغییراتی ایجاد کنم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. حتما تغییرات بزگی خواهیم داشت. اول باید ذهن‌مان را تغییر بدهیم. باید ببینم بازیکنان این کار را می‌کنند یا نه؟ به من بگویند برای این لوگو می‌جنگندند یا نه؟

قرارداد خیلی خوبی دارم و اصلا برایم مهم نیست! باید این ذهنیت را عوض کنیم

سرمربی استقلال درمورداینکه تیمش نیاز به یک هافبک بازیساز دارد، گفت: مانند سوالی که درمورد مهاجم شد، برای پلی میکر هم می‌گویم. طبیعتا تغییراتی خواهیم داشت ولی مهمترین مساله این است که ذهنیت تیم عوض شود. ما برای نتیجه گیری گرسنه هستیم یا نه خودخواهیم؟ اگر برای‌مان مهم نباشد، قرارداد خیلی خوبی دارم و اصلا برایم مهم نیست! این ذهنیت را باید عوض کنیم. این مهمتر از تغییر نفر است.

وی افزود: باید بازیکنانی را بیاورید که بخواهند برنده شوند. این نتیجه نشان می‌دهد ما نجنگیدیم و آماده نیستیم. ما به جنگیدن احتیاج داریم. این بازیکنان باید به خاطر این لوگو خیلی ناراحت باشند. تماشاگران، ما و مدیریت استرس دارد. این چیست؟ باید تغییر بدهیم. این فرهنگ برای بازیکنان استقلال درست نیست. می‌توانیم هر هرفته مربی عوض کنیم. اگر نخواهند برنده باشند همیشه همین وضعیت را دارند!/فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد