مورایس: شارجه لایق برد بود/ کار ما هنوز تمام نشده است

کد خبر: 1323156

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها بالا است. به نظرم شارجه یک تیم خوب، دارای مربی خوب و باکیفیت تاکتیکی بود. رقابت‌ها هنوز تمام نشده و ۳ بازی دیگر هست اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.

مورایس: شارجه لایق برد بود/ کار ما هنوز تمام نشده است

سپاهان امروز (سه شنبه) در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم مهمان شارجه امارات بود که با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شارجه امارات اظهار کرد: صحبت کردن در مورد بازی ساده است، نتیجه نشان داد بازی چطور بود. شارجه از اول با تمرکز نشان داشت و پرس از عقب و ضدحمله در دستور داشتند و بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازی مستقیم انجام دادند زیرا به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند. بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم.

مورایس تصریح کرد: روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌تر خط دفاعی ما گل دوم را خوردیم. آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی ۳ بر یک سخت شد. به نظرم آن‌ها لیاقت برد را داشتند زیرا تمرکز و تلاش از خودشان نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیمش در مسابقات پیش‌رو خاطرنشان کرد: اگرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و ۳ بازی دیگری هست اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.

وی در مورد تغییر ترکیب شارجه نسبت به ترکیب مورد انتظارش گفت: انتظار تغییر می‌رفت زیرا آن‌ها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند. البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود اما بنظرم امروز یک هافبک آن‌ها عقب‌تر بازی می‌کرد و با ۳ نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند. 

مورایس در پایان درباره تیم شارجه گفت: شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است. بنظرم شارجه یک تیم خوب، دارای مربی خوب و کیفیت تاکتیکی بود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد