شلوار برند ستاره استقلال سوژه شد | قیمت 120 میلیونی شلوار مرادمند! + عکس

کد خبر: 1314221

محمدحسین مرادمند در حالی که با یک شلوار از برند لویی ویتون در ساختمان باشگاه استقلال حضور داشت، دوباره قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

شلوار برند ستاره استقلال سوژه شد | قیمت 120 میلیونی شلوار مرادمند! + عکس

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال، امروز پس از ملاقات با فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را برای یک سال دیگر با این تیم آبی‌پوش پایتخت تمدید نمود.

مرادمند در حالی قراردادش را تمدید کرد که در لیست خروج نکونام قرار داشت اما پس از گذشت سه هفته از شروع لیگ برتر، این بازیکن دوباره لباس استقلال را برتن کرد.

2

مرادمند در حالی در باشگاه استقلال حضور یافت که تصویر منتشر شده از او پس از عقد قرارداد مورد توجه قرار گرفت. او در این عکس یک شلوار از برند معروف و لاکچری لویی ویتون به تن کرده که قیمتش در مارکت ۲۲۰۰ دلار است که با حساب دلار امروز، چیزی حدود ۱۲۰ میلیون تومان می شود.

محمدحسین مرادمند تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت اما بعد از نمایش ضعیف سامان فلاح در تمرینات، جواد نکونام از باشگاه درخواست کرد این بازیکن با تجربه را به لیست اضافه کند.

محمد حسین مرادمند امروز پس از جلسه با فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را یک سال دیگر با آبی‌پوشان تمدید کرد.

نکته عجیب این است که مشخص نیست محمدحسین مرادمند جای کدام بازیکن به لیست استقلال اضافه شده و نکونام نام کدام بازیکن را قرار است از لیست خارج کند.

در حال حاضر لیست استقلال پر است و قرار بود در صورت جدایی زیلیکیچ نام منتظر محمد به لیست آبی ها اضافه شود.

ایمان سلیمی و مهرداد محمدی در لیست آسیایی استقلال

۲ بازیکن استقلال با حل موانع شان نام شان در لیست آسیایی این تیم قرار گرفت.

ایمان سلیمی و مهرداد محمدی بازیکنانی هستند که به دلیل سقف بودجه مدتی نام شان از لیست استقلال خارج شد تا باشگاه بتواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند.

با این حال این ۲ بازیکن چند روزی است قراردادشان ثبت شده است و بنابراین نام آنها در لیست استقلال برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا رد خواهد شد.

مهرداد محمدی فعلا از حضور در لیگ برتر محروم است اما مشکلی برای حضور در بازی با الغرافه نخواهد داشت و باید دید آیا جواد نکونام در این بازی از او استفاده می کند یا نه.

منبع: خبر ورزشی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد