آخرین اخبار نقل و انتقالات | جدایی ۵ بازیکن از پرسپولیس قطعی شد

کد خبر: 1306374

پنج بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با تصمیم باشگاه از این تیم جدا خواهند شد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات | جدایی ۵ بازیکن از پرسپولیس قطعی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی اردوی آماده سازی خود را در اردوی ترکیه پیگیری می‌کند که چند بازیکن جوان این تیم که در تمرینات تهران حضور داشتند در اردوی ترکیه نیستند.  

همین موضوع باعث شده تا شایعه جدایی این نفرات بیشتر از قبل شنیده شود. حالا و بعد از اعلام رسمی شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس مشخص شد چند بازیکن در فصل آینده جایی در تفکرات  گاریدو ندارند و باشگاه پرسپولیس هم به دنبال فروش قطعی یا قرض دادن آنها است.

در اعلام اسامی بازیکنان، خبری از نام مهدی عبدی، احمد گوهری، امید فهمی، میلاد سورگی و علیرضا بابایی نبود و این بازیکنان فصل آینده در پرسپولیس نخواهند بود. این ۵ بازیکن جایی در پرسپولیس ندارند و با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه، فصل بعد را با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهند رفت./باشگاه خبرنگاران

شایان مصلح با ذوب‌آهن تمدید کرد

مدافع فصل قبل ذوب‌آهن اصفهان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، شایان مصلح که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و... را در کارنامه دارد و فصل گذشته برای سبز پوشان فوتبال اصفهان به میدان رفت، در فصل جدید لیگ برتر هم پیراهن ذوب آهن را بر تن می‌کنند.

بعد از تایید فنی این مدافع توسط محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن و توافق او با مدیران باشگاه، مصلح قرارداد جدید خود را به امضا رساند تا در لیگ بیست و چهارم نیز پیراهن این تیم را بر تن کند.

شایان مصلح در تمرینات ذوب‌آهن نیز حضور پیدا کرده و برای لیگ برتر بیست و چهارم آماده می‌شود.

گوهری به استقلال خوزستان پیوست

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس به عضویت استقلال خوزستان درآمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد که احمد گوهری پس از توافق با مدیران این باشگاه، رسماً به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوست.

این دروازه‌بان که امروز (یکشنبه) از باشگاه پرسپولیس جدا شد، فصل گذشته به‌صورت قرضی برای آلومینیوم به میدان رفت و سابقه بازی در تیم‌های نفت مسجد‌سلیمان، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم را در کارنامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد