آخرین خبرها از نقل و انتقالات لیگ فوتبال

کد خبر: 1303349

تراکتور می‌تواند حداقل ۲ بازیکن خارجی دیگر هم جذب کند.

آخرین خبرها از نقل و انتقالات لیگ فوتبال

تراکتور می‌تواند حداقل ۲ بازیکن خارجی دیگر هم جذب کند.

با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در جلسه امروز (شنبه) کارگروه نقل‌ و انتقالات، سهمیه جذب بازیکن خارجی تیم‌های لیگ‌برتری افزایش پیدا کرد. بر همین اساس تیم‌های لیگ برتری می‌توانند ۵ بازیکن خارجی غیرآسیایی به علاوه یک بازیکن آسیایی به خدمت بگیرند.

سال گذشته نیز سهمیه بازیکن خارجی تیم‌های لیگ برتری ۵+۱ بود اما امسال اعلام شده بود که این سهمیه به ۴+۱ کاهش یافته است. حالا با اعلام مهدی تاج تیم‌های لیگ برتری می‌توانند همانند پارسال بازیکن خارجی جذب کنند. 

با این اوصاف، تراکتور علاوه بر مهند علی، ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی، قادر به جذب حداقل ۲ بازیکن خارجی دیگر هم خواهد بود. همچنین در صورت جذب ۳ خارجی در شرایط فعلی، باید یکی از آن‌ها آسیایی باشد.

ذوب‌آهن بالاخره دست به کار شد/رنگرز تمدید کرد

مدافع کناری تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

 امیرحسین رنگرزجدی مدافع ۲۵ ساله ذوب‌آهن که طی دو فصل گذشته پیراهن ذوب‌آهن اصفهان را بر تن داشت، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد و در لیگ بیست و چهارم هم پیراهن گاندوها را بر تن می‌کند.

رنگرز جدی که سابقه حضور در آلومینیوم اراک و پیکان تهران را در کارنامه دارد، یکی از مدافعان کناری با تجربه فوتبال ایران است که با توجه به تمدید قرارداد خود در فصل جدید هم زیر نظر محمد ربیعی به کارش ادامه خواهد داد./ایسنا

این مدافع کناری بعد از تمدید قرارداد خود در تمرینات ذوب آهن هم حضور پیدا کرد، در حالی که گاندوها از هفتم تیر با آغاز نقل‌ وانتقالات تابستانه، اقدام رسمی نداشته و تمریناتشان را نیز از ۲۷ تیر آغاز کردند.

گودرزی با سپاهان به توافق رسید

دفاع چپ فصل قبل شمس آذر با سپاهان به توافق رسید.

به گزارش ایسنا، حسین گودرزی، مدافع چپ شمس آذر قزوین به عنوان یکی از پدیده‌های جوان فصل قبل که برای این فصل پیشنهاداتی از سپاهان و استقلال دریافت کرد، در نهایت در این دو راهی طلایی‌ها را برگزید و راهی نقش جهان خواهد شد.

بنا بر شنیده‌های خبرنگار ایسنا رضایتنامه این بازیکن از شمس‌آذر صادر شده و سپاهان او را در روزهای آتی به طور رسمی رونمایی خواهد کرد تا همچنان بنای جذب بازیکنان این فصلش را بر پایه جوان‌گرایی پیش ببرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد