سرمربیان بعد بازی امروز چه گفتند؟/ اوسمار: این تیم حاصل کار یحیی هم هست/حمله عنایتی به برخی سرمربیان لیگ برتر

کد خبر: 1293923

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: الان برای جشن‌گرفتن زود است. قبل از آنکه چیزی را به دست آورید نمی‌توان برای آن جشن گرفت.

سرمربیان بعد بازی امروز چه گفتند؟/ اوسمار: این تیم حاصل کار یحیی هم هست/حمله عنایتی به برخی سرمربیان لیگ برتر

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: الان برای جشن‌گرفتن زود است. قبل از آنکه چیزی را به دست آورید نمی‌توان برای آن جشن گرفت.

اوسمار ویرا پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش مقابل شمس‌آذر قزوین گفت: ابتدا باید از مردم قزوین و هوادارانمان تشکر کنم که از دیروز استقبال خوبی داشتند و امروز هم در استادیوم جو بسیار خوبی را ایجاد کردند. به تیم شمس‌آذر هم به خاطر داشتن این هواداران و زمین خوب تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: امروز بازی خیلی سختی داشتیم. تیم شمس‌آذر خیلی خوب از زمین ما پرس می‌کرد که بازی را برای ما سخت می‌کرد. امکان اینکه از خط‌ها عبور کنیم سخت بود اما روی یک اشتباه فردی گل اول را زدیم و راحت‌تر بازی کردیم. امروز مثل سایر بازی‌ها گردش توپ و مالکیت خوبی نداشتیم اما خوشبختانه امتیاز لازم را گرفتیم و در نیمه دوم به برتری رسیدیم.

اوسمار درباره داوری بازی نیز گفت: هیچوقت درباره داوری نظر نمی‌دهم و بیشتر سعی می‌کنم درباره مسائل فنی صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از الان جشن قهرمانی را بر پا می‌کنند، اظهار کرد: الان برای جشن‌گرفتن زود است. قبل از آنکه چیزی را به دست آورید نمی‌توان برای آن جشن گرفت.

سرمربی سرخپوشان درباره عملکرد خوب دفاعی پرسپولیس نیز گفت:‌ دیروز گفتم که این مسابقه با بازی استقلال خوزستان خیلی فرق داشت. شمس‌آذر روی زمین بازی می‌کند و از کناره‌ها سانترهای خوبی انجام می‌دهد. با این حال امروز دفاع ما خیلی خوب کار کرد و در دفاع عملکرد قابل قبولی داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره صحبت‌هایش با آل‌ کثیر لحظاتی پیش از گل دوم پرسپولیس نیز گفت: اینگونه سوالات برای سرمربی خوب است چون می‌تواند از آنها به سود خود استفاده کند. من درباره بازی با او صحبت نکردم و از میزان ناراحتی او به خاطر مصدومیت از ناحیه چشم سوال کردم. خیلی خوشحالم که مسعود این گل را زد چون پستی که او بازی می‌کند زحمت خیلی زیادی دارد. مسعود در پست مورچه‌ای بازی می‌کند و ما در برزیل به پستی که او بازی می‌کند پست مورچه‌ای می‌گوییم چون خیلی زحمت می‌کشند اما دیده نمی‌شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور او روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده صحبتی شده است، اظهار کرد: قبلا هم گفته بودم که الان مهم‌ترین چیز تمرکز روی بازی‌های باقیمانده است تا پرسپولیس به قهرمانی برسد. وقتی بازی‌ها تمام شد روی این موضوع تمرکز می‌کنیم و امیدوارم خبر خوبی برای هواداران داشته باشیم.

اوسمار درباره دلیل عصبانیتش در پایان بازی نیز گفت: از پنج دقیقه وقت اضافه‌ای که گرفته بودند گذشته بود و به همین دلیل عصبی شدم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از پیروزی‌هایی که به دست می‌آورد گل‌محمدی به او تبریک می‌گوید، اظهار کرد: این سوال کمی شخصی است اما من و یحیی با هم دوست هستیم و دوست‌ها با همدیگر حرف می‌زنند و رفت‌وآمد دارند. این تیمی که الان می‌بینید حاصل کار یحیی گل‌محمدی هم هست تنها کار من نیست. دو سه روز قبل یحیی در خانه من بود و با هم چای خوردیم.

نویدکیا: قهرمانی استقلال یا پرسپولیس تفاوتی ندارد/ مس باکیفیت بازی می‌کند

سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید قهرمانی استقلال یا پرسپولیس برای او تفاوتی ندارد مهم این است که تیمش باکیفیت بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی مس رفسنجان و استقلال خوزستان گفت: اول باید به تیم استقلال خوزستان تبریک گفت به خاطر ۳ امتیازی که از ما گرفتند. ما یک نیمه اول خیلی بد داشتیم. وقتی در خانه ۳ گل آن هم زمانی که یک گل جلو بودیم، عقب بیفتیم یعنی در ساختار دفاعی تیمی خیلی بد بودیم. باید در مورد این بازی خیلی فکر کنیم، نقاط تاریک خیلی زیادی در نیمه اول داشتیم که برای خود من هم خیلی جالب بود که ممکن است آنقدر بتوانیم اشتباه کنیم.

او افزود: در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم ولی در خلق موقعیت خیلی موفق نبودیم. موقعیتی هم به تیم حریف ندادیم غیر از اینکه سعی کردند از ضد حملات استفاده کنند. از فواصل دورتر شوت بزنند. در کل روز بدی بود و از همه هواداران معذرت می‌خواهم. این بازی یک هشدار خوب برای ما بود که حواسمان باشد.

نویدکیا باخت امشب را به گردن گرفت و گفت: باخت امشب تقصیر من است و وظیفه من است که تیمم را از لحاظ فیزیکی و انگیزشی بالا بیاورم که متاسفانه این شرایط را نداشتیم. امیدوارم که بازی‌ بعدی را دقیق‌تر، منظم‌تر و با ذهنیت بهتر بازی کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه صعود به مرحله بعد جام حذفی انگیزه بازیکنان تیمش را کم کرده گفت: این مسائل همه تقصیر من است. باید به استقلال خوزستان تبریک گفت. هم به خاطر برد و هم به خاطر بازی باکیفیتی که در نیمه اول از خودشان نشان دادند. جسورانه بازی کردند. اینکه شما می‌گویید به خاطر جام حذفی بازیکنان انگیزه ندارند به من برمی‌گردد که نتوانستم تیمم را از لحاظ ذهنی بالا بیاورم. ناراحت باخت هستم اما در فوتبال پیش می آید. باید خیلی منظم‌تر بازی می‌کردیم. این برد می‌توانست ما را ۲-۳ پله بالا بیاورد و می‌توانست به ما کمک کند.

نویدکیا در خصوص بازی پایانی مقابل پرسپولیس نیز گفت: برای من هیچ فرقی نمی‌کند که کدام تیم قهرمان شود یا در این مراحل برای من فرقی نمی‌کند کدام تیم می‌تواند سقوط کند. برای من مهم این است که تیمم با کیفیت بالا و با نظم و انضباط خوب بازی کند. متاسفانه امروز مقابل استقلال خوزستان خوب نبودیم. اگر بخواهیم مثل امروز بازی کنیم، قطعاً‌به مشکل برخواهیم خورد. برای همین باید در این مورد بازی فکر کنیم و ببینیم چه مشکلاتی داشتیم.

او ادامه داد: من اگر بخواهم اینجا بهانه بیاورم، خیلی می‌توانم بهانه بیاورم. اینکه تیمم با اتوبوس به انزلی رفته است ولی این مسائل از دید من همه‌اش بهانه است. شاید خیلی‌ها برایشان لذت بخش باشد که این حرف‌ها را بزنند تا مسئولیت را از روی دوششان بردارند ولی من اصلا اعتقادی به این مسائل ندارم.

او درباره اینکه حامد لک را در جام حذفی در اختیار ندارد، گفت: حامد را در جام حذفی نداریم. خواستیم شانسی به داود بدهیم که به شرایط مسابقه برسد تا در جام حذفی به ما کمک کند اما متاسفانه با اینکه تقصیری نداشت اما خب سه گل خوردیم.

نویدکیا در خصوص اینکه مسئولان شهرستان به تمرین مس آمدند و آیا می‌شود نگرش مثبت داشت؟ گفت: نمی‌دانم. در فوتبال حرف زدن که راحت است. به خاطر تیم شهرشان فکر می‌کنم وظیفه همه است که از این تیم مراقبت کنند. حرف زدن تا اینکه به عمل برسد، نمی دانم.

پورموسوی: امیدوارم در لیگ بمانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که در یک بازی بسیار سخت، برنده از زمین خارج شدیم. به آقای محرم نویدکیا تبریک می گویم که تیم فنی بسیار خوبی دارد و فوتبال جوانمردانه‌ای بازی کردند و کاری به حواشی هم نداشتند. از همه کسانی که کمک کردند که این بازی به این شکل برگزار شود تشکر می‌کنم.

او افزود: مجدداً از بازیکنانم که پس از آن شکست سنگین در آزادی توانستند به خودشان بیایند و یک بازی جانانه را به نمایش گذاشتند خسته نباشید می‌گویم. بازی‌ها به هفته آخر کشیده شد و امیدوارم در هفته آخر با توجه به شرایط میزبانی با شکست حریف در لیگ بمانیم. هر چند کارمان سخت است. بچه‌ها همانطور که بازی با پرسپولیس را فراموش کردند همین امشب این بازی را فراموش می‌کنند چون بازی دشواری در پیش داریم و شاید بتوان گفت فینال اصلی ما ۱۲ خرداد است که امیدوارم بچه‌ها با سربلندی بتوانند از این بازی سخت با برد خارج شوند.

پورموسوی درباره نمایش خوب تیمش در دو، سه هفته اخیر و اینکه چرا این نمایش را از ابتدای فصل نداشت؟ گفت: ما مشکلاتی در نیم فصل اول داشتیم. نمی خواهم به عقب برگردم اما حداقل می توانم بگویم که با توجه به اینکه از لیگ یک آمده بودیم و تغییرات زیادی داشتیم احتیاج به زمان داشتیم. در پنج بازی مهم در دقیقه ۹۴ به بعد گل خوردیم یعنی اگر در همان مسابقات اگر مساوی گرفته بودیم الان در لیگ مانده بودیم. بحث اشتباهات داوری، مصدومیت‌ها، نداشتن زمین تمرین و جذب بازیکنان خارجی بماند. به لطف مدیریت باشگاه و خودباوری بچه‌ها در نیم فصل دوم و هماهنگ شدن تیم، تمام بازیکنانی که در نیم فصل گرفتیم توانستند به ما کمک کنند. با مجموعه بازیکنانی که از نیم فصل و لیگ یک با ما بودند خدا را شکر توانستیم تیم قابل احترام جمع و جور کنیم. یکسری اتفاقات هم گریبانگیر ما شده اما باز هم می گویم باید همه چیز را فراموش کنیم و به هفته آخر تمرکز کنیم.

وی درباره جواد آقایی‌پور گفت: جواد را با ۲۴ سال سن، سال گذشته از آستارا جذب کردیم. پسر بسیار خوبی است. واقعاً سختی کشید و تلاش کرد. خودش را فراموش نکرد و می‌داند کنار همین بازیکنان به تیم ملی رسیده است. بازی قبلی موثرترین بازیکن ما بود و در این بازی توانست خودش گل بزند. جا دارد از او تشکر کنم. بچه سر به زیری است و کار به حاشیه ندارد و به دنبال پیشرفت است.

پورموسوی درباره زمین خوردن بازیکنانش در نیمه دوم و اتلاف وقت‌های مسابقه نیز گفت: فشردگی بازی‌ها تاثیرگذار است. فصل ۱۱ ماه طول کشیده. بازیکنان ۱۱ ماه است که در حال تلاش هستند. علی کاظمی بازی قبلی تعویض اجباری شد و امروز هم بعد از گل سوم اشاره کرد که تعویضم کنید اما به او گفتم مدارا کن. واقعاً فشردگی بازی‌ها به تیم ما که بازیکنانمان محدود هستند آسیب می رساند.

ربیعی: از نتایج امسال راضی نیستم/ حرف زیاد دارم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید از نتایج تیمش در این فصل راضی نیست و از هواداران عذرخواهی می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سه‌شنبه شب پس از پیروزی دو بر یک ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. شرایط انگیزشی متفاوتی را از دو تیم شاهد بودیم و این باعث شد روی دو دروازه موقعیت‌های فراوانی داشته باشد. این انتقال‌های سریع در زمین از شرایط انگیزشی دو تیم آمد. در نیمه اول آن‌ها یک حمله خطرناک داشتند و بعد ما موقعیت داشتیم و در نهایت به گل رسیدیم.

او ادامه داد: چند موقعیت دیگر هم برای دو تیم پیش آمد. در نیمه دوم بهتر شروع کردیم و گل زدیم و موقعیت‌های بیش‌تری ایجاد کردیم. در دقایق آخر صنعت نفت هم انتحاری بازی کرد و با ضربات بلند خطر ایجاد کردند و فشار آوردند اما مقاومت کردیم و پیروز بازی شدیم. این بازی مهیج بود و من سعی کردم تیمم تهاجمی بازی کند. این پیروزی را به کارگران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد تیم در طول فصل گفت: این فصل برای ما پر فراز و نشیب و التهاب بود. من برای نتایج نیم فصل دوم از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم. شاید در چند سال اخیر این بهترین امتیاز تیم بود اما من عذرخواهی می‌کنم چون خودم از نتایج راضی نبودم. با این حال بچه‌ها زحمت کشیدند اما باید بگویم دست ما در نیم فصل دوم واقعا خالی بود. چهار بازیکن ما مصدوم شدند و کار را برای ما سخت کردند. در نیم فصل دوم فقط ۱۶ بازیکن بزرگسال داشتیم. در چند بازی اخیر دانیال ایری و ارشیا سرشوق را بازی دادم.

او اضافه کرد: امروز می‌خواستم یکی از بازیکنان تیم جوانان را بازی بدهم. امسال ۹ بازیکن جوان را بازی دادیم و این چیزی بود که برای ذوب‌آهن به جای گذاشتیم. این دستاوردی برای آینده بود. این‌ها بازیکنان زیر ۲۵ سال هستند. حسام نفری، مهران نفری، رضایی و چند بازیکن دیگر در تیم بزرگسالان حضور داشتند و این به آینده آن‌ها کمک می‌کند. ۷۰ درصد بازیکنان تیم برای فصل بعد قرارداد دارند و این بسیار خوب است. برای فصل بعد باید اراده خیلی قوی‌تر از سمت مدیریت کارخانه وجود داشته باشد. اراده باید بزرگ‌تر باشد تا ذوب‌آهن به جنگ تیم‌های بزرگ برود. حرف زیاد دارم اما در کل این روزها دوست دارم بیش‌تر سکوت کنم.

 ربیعی در پایان در پاسخ به این سوال که این صحبت‌ها یعنی این‌که از ذوب‌آهن خداحافظی خواهید کرد؟ عنوان کرد: هر چیزی برای ادامه همکاری نیازمند به برنامه‌ریزی دو طرفه است. اگر ببینیم این اهداف دو طرفه است، برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مورایس: بردن این بازی برایمان خیلی مهم بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از عملکرد شاگردانش در دیدار با آلومینیوم اراک تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: بازی جذابی بود و ما به دنبال سه امتیاز بودیم تا موقعیت خود را در مکان سوم جدول تثبیت کنیم و البته بازی ساده‌ای هم برایمان نبود.

وی ادامه داد: آلومینیوم تیم خوبی است و به مجتبی حسینی بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. واضح است که به بازیکنان خودمان بابت تمرکز و تلاش خوبی که داشتند تبریک می‌گویم چرا که بردن این بازی برایمان خیلی مهم بود.

مورایس گفت: از داور بازی آقای خورشیدی که از جامعه داوری خداحافظی کرد هم تشکر می‌کنم و ایشان از داوران خوب ایران است. از هوادارانمان هم بابت حضور در این بازی و حمایت از سپاهان تشکر می‌کنم.

وی در خصوص حضور تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در جام حذفی گفت: برای ما فرقی نمی‌کند کدام یک از تیم‌های آلومینیوم یا مس رفسنجان فینالیست شوند و مشخص هم نیست کدام تیم پیروز می‌شود.

مجتبی حسینی: سپاهان از تک‌موقعیتش استفاده کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سپاهان به خاطر عملکرد حرفه‌ای خود به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان افزود: در مجموع بازی بدی انجام ندادیم اما کلید بازی گلی بود که روی عملکرد استثنایی و کیفیت خوب بازیکن سپاهان به ثمر رسید. فوتبال بدی بازی نکردیم اما سپاهان حرفه‌ای‌تر بود و از تک موقعیت خود استفاده کرد.

وی گفت: به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم البته این شکست چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. تمام تلاشمان را کردیم تا بازی را برگردانیم اما موفق نشدیم.

حسینی افزود: امیدوارم بازی آخرمان را در لیگ با پیروزی پشت سر بگذاریم و آماده دیدار حساس برابر مس رفسنجان در جام حذفی شویم. فشردگی بازی ها و کمبود بازیکن در این چند هفته خیلی اذیتمان کرد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: گل‌خوردن در بازی‌های خانگی کار ما را سخت می‌کند و همیشه نمی‌شود بازی را برگرداند و خیلی هم روی این موضوع فکر کردیم و باید درس بگیریم.

مجتبی حسینی: سپاهان از تک‌موقعیتش استفاده کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سپاهان به خاطر عملکرد حرفه‌ای خود به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان افزود: در مجموع بازی بدی انجام ندادیم اما کلید بازی گلی بود که روی عملکرد استثنایی و کیفیت خوب بازیکن سپاهان به ثمر رسید. فوتبال بدی بازی نکردیم اما سپاهان حرفه‌ای‌تر بود و از تک موقعیت خود استفاده کرد.

وی گفت: به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم البته این شکست چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. تمام تلاشمان را کردیم تا بازی را برگردانیم اما موفق نشدیم.

حسینی افزود: امیدوارم بازی آخرمان را در لیگ با پیروزی پشت سر بگذاریم و آماده دیدار حساس برابر مس رفسنجان در جام حذفی شویم. فشردگی بازی ها و کمبود بازیکن در این چند هفته خیلی اذیتمان کرد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: گل‌خوردن در بازی‌های خانگی کار ما را سخت می‌کند و همیشه نمی‌شود بازی را برگرداند و خیلی هم روی این موضوع فکر کردیم و باید درس بگیریم.

ویسی: باید تنبیه می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمرکز نداشتیم و لحظه‌ای گل خوردیم که باید تنبیه می‌شدیم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهارکرد: بازی پرتنش و پربرخورد بود. حریف مساوی می‌خواست و ثانیه‌ای به تساوی رسیدند که شاید باید به آن می‌رسیدند.

او ادامه داد: نیمه اول را خوب شروع کردیم و نیمه دوم را طوفانی شروع کردیم و گل زدیم. گل‌های بعدی را هم می‌توانستیم بزنیم اما تمرکز نداشتیم و ثانیه‌ای گل خوردیم که باید تنبیه می‌شدیم و از دست من و باشگاه کاری بر نمی‌آید.

ویسی گفت: کار به روز آخر کشیده شد. فوتبال است و امشب می‌توانستیم خوشحال باشیم و با یک بازی معمولی به نساجی برویم اما باید تمرکز کنیم و همه وجودمان را بگذاریم تا با دست پر برگردیم.

حمله عنایتی به برخی سرمربیان لیگ برتر: درباره شرافت صحبت نکنید

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از بعضی همکارانم می‌خواهم درباره شرافت صحبت نکنند و بعد یکسری کارهای دیگر انجام دهند.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر درباره بازی صحبت نکنیم بسیار بهتر است. ما یک گل بسیار خوب زدیم اما متاسفانه روی نقطه ضعفمان دو گل دریافت کردیم. البته تمام بازی را در اختیار داشتیم ولی از شیوه امتیازگیری فولاد تعجب کردم.

او افزود: سال هاست که تیم های خوزستانی را می‌شناسم و اینجا خاطرات خوبی با آنها دارم ولی اتفاقاتی که در بازی با فولاد افتاد را نپسندیدم. برخی مواقع باخت لذت بخش است زیرا در زمین تمام تلاش خود را انجام دادی و با خیال راحت به خانه می روی. نیمه دوم با یک توپ بازی می‌کردیم! مگر می شود؟ عجیب و غریب بود. فولاد این همه امکانات دارد. هر دو تیم استرس داشتند اما بازی باید جوانمردانه باشد و هر کسی قدرتش بیشتر باشد ببرد. ضمن اینکه نمی توان شانس را از فوتبال جدا کرد.

عنایتی گفت: از بعضی همکارانم می‌خواهم درباره شرافت صحبت نکنند و بعد یکسری کارهای دیگر انجام دهند. گردنمان را کج نکنیم بعد بازیکن در زمین نگذاریم. تو را به قرآن از فوتبال لذت ببرید.

او بیان کرد: اول بازی کمک من را با مشت زدند و نمی توان گفت این برنامه نبود. این طور نمی شود و بعد این طور می‌شود که دقیقه ۹۷ توپ وارد گل می شود. تیم‌هایی امثال فولاد و پیکان نهایتا یک سال در لیگ یک بمانند اما شرافت خود را از دست نمی‌دهند. همکارانی که جلوی دوربین گردنتان کج است و از شرافت حرف می زنید، خواهش می کنم درباره آنچه حرف می‌زنید، آن را داشته باشید.

عنایتی عنوان کرد: ما حرف می‌زنیم و بقیه متوجه می‌شوند و حساب کار دست‌شان می آید و ان‌شاءالله دوستان مسئول این موارد را هم پیگیری کنند تا حقی ضایع نشود. پیکان جوانترین تیم لیگ است و افتخار می‌کنم و لذت بردم. امید ما به خداست و تلاش می‌کنیم با یک برنامه ریزی برای سال آینده کارمان را جلو ببریم.

دقیقی: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم/ از نظر تاکتیکی از پرسپولیس بهتر بازی کردیم

سرمربی شمس‌آذر تاکید کرد: برای شرافت خودمان مقابل پرسپولیس بازی کردیم و به دلیل اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی پس از شکست دو بر یک شمس آذر مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال گفت: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم. پرسپولیس حتی یک بار روی دروازه ما در نیمه اول خلق موقعیت جدی نداشت اما به خاطر اشتباه فردی بازیکنان ما به گل رسید.

او افزود: در نیمه دوم به گل تساوی رسیدیم و پاپی هم می‌توانست گل برتری را بزند اما فکر می‌کنم به خاطر خستگی نتوانست به گل برسد. دو گل پرسپولیس به دلیل اشتباهات فردی ما بود. به هر حال بچه‌های ما نیاز به تجربه بیشتر دارند اما امسال خودشان را به بهترین شکل اثبات کردند.

سرمربی شمس‌آذر خاطرنشان کرد: من هم کنار زمین خیلی حرص و جوش خوردم تا از شرافتمان دفاع کنیم. پرسپولیس دنبال قهرمانی بود و ما هم دنبال اعاده حیثیت بودیم. اگر بچه‌ها گوش به حرفم می‌دادند شاید خلق موقعیت ریگی به دست نمی آمد؛ چرا که قبلا روی آن بحث کرده بودیم.

او در پایان گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. از هواداران استقلال هم عذرخواهی می‌کنم. ما برای قرمز و آبی بازی نکردیم و برای شرافت خودمان به میدان رفتیم.

سعید دقیقی در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: خدا را شکر که کمتر از دو تا دو سال و نیم حضور در قزوین امروز اتفاقی رقم خورد که با میلیاردها تومان نمی‌شد چنین فضایی را برای لذت مردم به وجود آورد. از زمانی که فوتبال را شناختم چنین فضایی را تجربه نکرده بودم و این افتخار نصیب من شد تا با تلاش خودم و مجموعه کادر فنی، بازیکنان، مدیران و هوادارن این افتخار را برای استان قزوین رقم زدیم که مردم را خوشحال می‌کند.

سرمربی شمس آذر افزود: امیدوارم نمایندگان مجلس و شورای شهر و شهردار بیشتر در کنار استاندار قرار بگیرند و این تیم را کمک کنند تا در چنین جنگ‌های نابرابری قوی‌تر کار کنیم.

او تصریح کرد: ما از نظر تاکتیکی از پرسپولیس بهتر بازی کردیم. در نیمه اول آنها حتی یک یا دو صحنه هم وارد محوطه جریمه ما نشدند ولی ما شش یا هفت کرنر روی دروازه پرسپولیس ریختیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. پوریا سرآبادانی بهترین بازیکنان ما با شرایط بد در زمین حاضر شد. او آنقدر بازیکن تاثیرگذاری برای ما در طول فصل بود که فدای سرش و انشاءالله جبران می‌کند. تیم من پیشرفت زیادی کرده و باید به بلوغ برسد. شاید اگر تجربه بیشتری در چنین فضایی داشتند حتی به گل دوم هم می‌رسیدیم و می‌توانستیم برنده شویم.

او ادامه داد: در مجموع معتقدم تیم با کیفیت‌تر و با تاکتیک‌تری نسبت به پرسپولیس بودیم اما بعضی‌ اوقات تک‌ستاره‌ها و تغییرات بازیکنان تاثیرگذارند. پرسپولیس از همین موضوع و تک‌موقعیت‌های خود سود برد و به پیروزی رسید. با این حال از شرافت بازیکنان خودم تشکر می‌کنم که مردانه جنگیدند. نقطه پایان ما تلخ بود اما تیم ما همه تلاش خود را کرد.

دقیقی درباره داوری بازی هم توضیح داد: اشتباه تاثیرگذار آنچنانی وجود نداشت اما معتقدم که در صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ شیب داور به سمت پرسپولیس بود. همان تک‌صحنه‌ها هم روی بازیکنان جوان تیم من تاثیر منفی می‌گذارد. شاید اگر من هم جای بنیادی‌فر باشم در تک‌صحنه‌ها نمی‌توانم ریسک کنم و شاید اگر تیم من در آن تک‌صحنه‌ها نتیجه می‌گرفت، جو هواداری پرسپولیس علیه داور می‌شد.

او درباره تاکتیک تیمش نیز اظهار کرد: می‌دانستیم که پرسپولیس شناور بازی می‌کند و در همان صحنه گل دومی هم که خوردیم تیم ما یک صحنه غفلت کرد و پرس لازم را انجام نداد. وقتی توپ به وسط زمین رفت بازیکنان خلاق پرسپولیس پاس آخر خوبی دادند و چون شناور بازی می‌کنند، ریگی پشت ۱۸ قدم ما صاحب توپ شد و گل خوردیم. ناراحتیم که با اینکه تیم بهتر در زمین بودیم، در تک‌صحنه‌ها غفلت کردیم و باختیم. تاکتیکی بهتر بودیم، اما تجربه پرسپولیس چربید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها