توضیحات تاج درباره درباره پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس

کد خبر: 1176002

مهدی تاج در رابطه با نامه فیفا به فدراسیون فوتبال درباره پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات تاج درباره درباره پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس

مهدی تاج در رابطه با نامه فیفا به فدراسیون فوتبال درباره پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس توضیحاتی ارائه داد.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال عصر چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان مازندران درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت نشدن دستمزد ویلموتس اظهار کرد: نامه‌ای آمده که اگر اعتراضی به نتیجه این پرونده داریم باید اعلام کنیم. اعتراض‌مان را نوشتیم. اساس پرونده ویلموتس به خاطر تحریم ما بود و این باعث شد نتوانیم پول را بدهیم. در رای اعلام شده به صراحت این مساله اعلام شده است. ما همچنان هم تحریم و خواهان این هستیم فیفا تحریم را بردارد، پول‌های ما را بدهد تا بتوانیم روند کارهای‌مان را طی کنیم.

او در رابطه با مجمع انتخاباتی استان مازندران عنوان کرد: اتفاقات خوبی افتاد و کادر این مجمع تکمیل شد. مجمع به توسعه نیاز داشت تا آقای خلردی بتواند کار را بهتر پیش ببرد. سهم استان مازندران بی‌نظیر است و اکنون نزدیک به ۶۰ بازیکن لیگ برتری از این استان هستند. سهم استان مازندران در همه رده‌های ملی بسیار خوب است. این استان برای ما اهمیت دارد و دوست داریم رونق این استان در فوتبال بیش‌تر شود.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: زحمات زیادی در گذشته هم کشیده شده است و اعتقاد دارم و برنامه‌ریزی ساختاری و سخت افزاری هم در مجموعه وجود داشته باشد. ورزشگاه‌های مناسب یکی از مسائل سخت افزاری است که باید شرایط فراهم شود. بحث دوم ساختمان هیات فوتبال است که امروز کلنگش را خواهیم زد و من هم برای این کار ۲۰۰ میلیون تومان کمک خواهم کرد. اولین چراغ را فدراسیون روشن می‌کند. ما به دنبال این هستیم به هیات‌های فوتبال از نظری ساختاری کمک کنیم. از زمان دکتر دادکان زمین‌هایی گرفته و به استان‌ها داده شد.

او ادامه داد: برخی از ساختمان‌های هیات فوتبال هم ساخته شده است. آقای کفاشیان، صفایی فراهانی و عزیز محمدی در این راه کمک کردند و من هم باید این راه را ادامه دهم. استان خوزستان و استان‌های دیگر در این رابطه مشکلات زیادی دارند. ان‌شاءالله از فردا برای ساخت ساختمان هیات فوتبال در این استان شروع خواهند کرد و قول داده‌اند دو ساله آن را به اتمام برسانند.

تاج در رابطه با عملکرد هیات فوتبال استان مازندران گفت: ارزیابی مثبتی داشته‌ام. اعتقادم این است که دارد اتفاق خوبی می‌افتد. البته در انتخاب مدیریت قبلی هم نقش داشتم و این هشتمین مجمعی است که در استان برگزار می‌شود و من حضور پیدا کردم. مدیریت قبلی هم کارهای خوبی انجام داد و اکنون هم بسیار امیدوارم اتفاقات خوبی برای استان رخ دهد./مهر

 جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور تاج برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و ارگان‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، داوود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی، احسان محمدی، رییس دپارتمان بازی جوانمردانه و مسئولیت اجتماعی، پازوکی، رییس هیات فوتبال جزیره کیش به همراه نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی ،منطقه آزاد کیش، شهرداری تهران در محل دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال عصر روز سه شنبه 29 شهریورماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اقدامات و مذاکرات صورت گرفته با رئیس فدراسیون قطر به منظور برگزاری مسابقات جام جهانی و همچنین بازی های تیم ملی و سایر موضوعات مذاکره شده مواردی را مطرح کرد.

در ادامه نشست هر کدام ازمسئولین حاضر در این جلسه، توضیحاتی درباره اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مد نظر در حوزه فعالیت هایشان در هر بخش به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح برای هواداران داخل و خارج از کشور به ویژه در تهران و جزیره کیش ارائه کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد