خواننده تیتراژ پایتخت ۶ کیست؟ +فیلم

کد خبر: 985370

با خواننده موسیقی شاد و دلنشین سریال پایتخت که تعطیلات نوروز ۹۹ به مذاق ایرانیان خوش آمد بیشتر آشنا شوید.

خواننده تیتراژ پایتخت ۶ کیست؟ +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: سریال پایتخت ۶ اگرچه همانند قسمت‌های قبلی ، همچنان داستان یک خانواده معمولی را البته با فراز و نشیب هایی در مقایسه با سایر قسمت ها به تصویر کشیده است، اما تفاوت‌ عمده‌ای نیز با سایر قسمت‌ها داشت از حذف بابا پنجعلی گرفته تا بازگشت بهبود فریبا ، اما مخاطبان در نخستین قسمت سریال پایتخت نخستین تغییر این سریال را به چشم دیدند و به گوش شنیدند ، تیتراژ شروع این سریال پرمخاطب با خواننده‌ای جدید، اما این خواننده کیست؟

خواننده تیتراژ سریال پایتخت ۶ که دو سال قبل به دلیل فوت پدرش خوانندگی و نوازندگی را رها کرده بود در خصوص چگونگی انتخاب خود برای خواندن تیتراژ این سریال پرطرفدار گفت: اردیبهشت ۹۸ برای پیگیری امور بیمه خود به خانه هنرمندان ساری مراجعه کردم که استاد سید جلال محمدی پس از گفت و گوی کوتاهی به من پیشنهاد کار داد.

کشف هنرمندان راهکاری برای حفظ موسیقی سنتی سید جلال محمدی سرپرست بخش موسیقی مازندرانی سریال پایتخت ۶ درباره نحوه انتخاب خواننده جدید برای تیتراژ این سریال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پس از حضور زمان شکارچیان در خانه هنرمندان با توجه به پیشینه هنری و سابقه خانوادگی که داشت به او پیشنهاد فعالیت و همکاری دادم و اگرچه ابتدا مخالفت کرد اما پس از گفت و گوی کوتاهی قبول کرد تا دوباره فعالیت موسیقی خود را از سر بگیرد.

محمدی با اشاره به استعداد ذاتی زمان شکارچیان ،گفت: پس از توافق‌های اولیه تمرینات این خواننده با گروه موسیقی آوای طبری آغاز شد و نتیجه این تلاش‌ها برگزاری کنسرتی به خوانندگی زمان شکارچیان در تالار وحدت تهران بود.

او افزود: برای نخستین بار یک خواننده از موسیقی کولی‌ها یا گدار‌ها در این سطح به اجرای برنامه پرداخته بود.

سرپرست بخش موسیقی مازندرانی سریال پایتخت ۶ در پرسش به این سوال که چرا خواننده تیتراژ سریال و متن موسیقی در این قسمت تغییر کرد، گفت: مقرر شده بود پایتخت ۶ با سایر قسمت‌ها تفاوت‌های چشمگیری داشته باشد به همین دلیل تصمیم گرفته شد این تغییرات در موسیقی نیز لحاظ شود. خواننده تیتراژ پایتخت ۶ کیست؟

محمدی با بیان اینکه شکل این تغییرات و قطعات جدیدی که قرار بود در سریال خوانده شود به آریا عظیمی نژاد ارائه شد، افزود: پیشنهاد تغییر خواننده تیتراژ این سریال نیز به آریا عظیمی نژاد داده شد و مورد موافقت او قرار گرفت.

او گفت: به همراه زمان شکارچیان در سفری به تهران و حضور در استودیو قطعاتی از موسیقی مقامی استان اجرا شد که آریا عظیمی نژاد و عوامل تهیه این سریال از بین چند کاندیدا زمان شکارچیان را برای خواندن تیتراژ سریال انتخاب کردند.

سرپرست بخش موسیقی مازندرانی سریال پایتخت ۶ هدف از این تغییر را کشف هنرمندان جدید و تربیت آن‌ها برای حفظ موسیقی سنتی نواحی اعلام کرد و افزود: پیشکسوتان موسیقی مازندران مانند استاد اسحاقی خواننده پیشین این سریال مورد احترام همه هستند و هدف از این تغییر تنها شناساندن چهره های جدید به جامعه موسیقی است.

جلالی با بیان اینکه برای معرفی چهره‌های جدید، نوازندگان تیتراژ این سریال نیز تغییر کردند، افزود: یک گروه ۱۰ نفره با متوسط سنی ۱۸ تا ۲۰ سال نوازندگی سریال پایتخت ۶ را به عهده داشتند و استقبال مردم از آن نشان می‌دهد این امر با موفقیت انجام شده است.

او ادامه داد: فعالیت با زمان شکارچیان خواننده جدید سریال پایتخت ادامه دارد و بزودی یک آلبوم از این خواننده نیز وارد بازار خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد