شریعتمداری: صهیونیست‌ها با تئوری «مرد دیوانه» بدنبال ایجاد وحشت هستند

کد خبر: 1322704

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه رژیم صهیونی و آمریکا می‌خواهند با تئوری «مرد دیوانه» ایجاد وحشت‌ کنند، گفت: آنها بارها ایران را آزموده‌اند و پاسخی مانند وعده صادق ۲ دریافت کردند.

شریعتمداری: صهیونیست‌ها با تئوری «مرد دیوانه» بدنبال ایجاد وحشت هستند

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات، حرکتی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه شروع کرده بودند را عقیم کرد. 

وی افزود: این حرکت، حرکت بسیار خطرناکی بود که یا عنوام عادی سازی روابط مطرح می‌شود که این طرح مقدمه طرحی بود با عنوان « آی‌مک».

شریعتمداری اضافه کرد: در طرح  آی‌مک اینگونه طراحی شده بود که رژیم صهیونیستی از طرف کشورهای عربی به رسمیت شناخته می‌شد که البته این یک طرف قضیه بود و نکته مهم‌تر این بود که کشورهای منطقه از نظر سیاسی و اقتصادی وابسته به رژیم صهیونیستی می‌شدند.

وی افزود: معنای این طرح کوریدور هند، خاورمیانه، اسرائیل و اروپا است که در این طرح قرار بر این بود اولا رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شود و دوما یک کوریدور آبی، ریلی و زمینی از هند به سمت، امارات افتتاح و از آنجا وارد عربستان سعودی شود و از آنجا به اردن می رود و بعد به حیفا و بعد آن هم به یونان برود. نتانیاهو اخیرا در سازمان ملل ۲ تصویر را نشان داد که یکی از آنها مربوط به این طرح بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، گفت: رهبر انقلاب البته در نماز جمعه نصر اسمی از طرح نبردند ولی هدف طرح را گفتند و فرمودند اینها طرحی را طراحی کرده بودند تا یک خط تجاری ایجاد شود تا هم سوخت اروپا تامین شود و هم موجودیت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شود و از طرفی هم سرنوشت، کشورهای منطقه با این طرح به سرنوشت رژیم صهیونیستی گره می‌خورد.

شریعتمداری در بخش دیگری از این برنامه گفت: رژیم صهیونی و آمریکا می‌خواهند با تئوری «مرد دیوانه» ایجاد وحشت‌ کنند. تئوری مرد دیوانه یک تئوری شناخته شده و جاافتاده‌ است برای اینکه طرف مقابل وحشت کند و دست به کاری نزند.

وی افزود: به نظرم اینها می‌خواهند ایجاد وحشت کنند، وگرنه آنها بارها ایران را آزموده‌اند و پاسخی مانند وعده صادق ۲ دریافت کردند./فارس

 

حجم ویدیو: 4.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد