خبر خوش وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ | خبر های خوب در راه است

کد خبر: 1320370

وزیر ارتباطات: گشایش در بحث فیلترینگ را با تمام توان پیگیری می‌کنیم باتوجه به طرحی که ارائه کرده‌ایم، به‌نظر می‌توانیم به‌زودی اخبار خوبی به مردم بدهیم.

خبر خوش وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ | خبر های خوب در راه است

وزیر ارتباطات:همانطور که قبلاً هم اشاره شد، بحث فیلترینگ مطالعه عمومی است و این موضوع را مورد پیگیری ویژه قرار داده‌ایم. با تمام توان برای گشایش در این خصوص کار را دنبال می‌کنیم و کارگروه‌های ویژه‌ای برای بررسی فنی تشکیل کردیم و جلسات متعدد را شخصاً تشکیل داده‌ام.

به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با توجه به طرحی که ارائه کردیم، جمع‌بندی خوبی در مرکز ملی فضای مجازی داشته باشیم و اخبار خوبی به مردم تقدیم کنیم. 

دوسومِ مشترکینِ همراه از ظرفیت فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند که بسیاری از آن‌ها غیررسمی است و می‌تواند زمینه‌ای برای حمله به سامانه‌ها باشد. استفاده از فیلترشکن موجب شده یک هزینه به سبد هزینه خانوار اضافه شود و گردش مالی غیرشفاف را داراست.

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: موضوع فیلترینگ مطالبه عمومی است و از ابتدا هم این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و در دستور کار جدی ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بحث فیلترینگ مطالبه عمومی است و این موضوع را مورد پیگیری ویژه قرار داده‌ایم و با تمام توان برای گشایش در این خصوص کار را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: کارگروه‌های ویژه‌ای برای بررسی فنی تشکیل دادیم و جلسات متعدد را شخصاً تشکیل داده‌ام.

هاشمی تاکید کرد: به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با توجه به طرحی که ارائه کرده‌ایم، جمع‌بندی خوبی در مرکز ملی فضای مجازی داشته باشیم و اخبار خوبی به مردم تقدیم کنیم.

وی اذعان کرد: ما هم به وضعیت موجود نقد داریم. در عین حال باور داریم که باید نگاه درباره این محدودیت‌ها اساساً تغییر کند.

هاشمی گفت: دوسومِ مشترکینِ همراه از ظرفیت فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند که بسیاری از آن‌ها غیررسمی است و می‌تواند زمینه‌ای برای حمله به سامانه‌ها باشد.

وی افزود: استفاده از فیلترشکن موجب شده یک هزینه به سبد هزینه خانوار اضافه شود و گردش مالی غیرشفاف را داراست.

 

حجم ویدیو: 4.37M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد