حال و هوای منزل شهید سردار عباس نیلفروشان

کد خبر: 1318033

سردار پرافتخار "سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان" مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی به همرزمان شهیدش پیوست.

حال و هوای منزل شهید سردار عباس نیلفروشان

با گذشت دو روز از آخرین جنایت رژیم غاصب صهیونیست و به شهادت رساندن سرداران سرداران مقاومت، سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان بار دیگر اصفهان در پیشتازی از دفاع از میهن عزیز اسلامی‌مان سربلند شد و خوش درخشید.

یکروز از أخرین جنایت شنیع رژیم غاصب صهیونیست و شهادت سید لبنانی، سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان فرمانده عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گذرد. 

و بار دیگر اصفهان و مردم غیور و شهید پرور آن است که به عنوان خطه طلایی ایثار و مقاومت و شهادت در قلب تپنده میهن ایران عزیزمان می‌درخشد. 

از امروز خیل عظیم مدیران و مسئولان در خانه این شهید مقاومت اصفهانی در رفت و آمدند، و در غم از دست دادن یکی دیگر از خادمان ملت در حیرت‌اند. با نوحه خوانی و ذکر مصیبت ائمه اطهار مرهمی بر دل خانواده این شهید غیور، مردم شریف اصفهان و مردم ولایت مدار ایران می‌گذارند. 

سردار مجتبی فدا نیز در جمع خانواده شهید نیلفروشان و مدیران شهری، استانی و کشوری در وصف این شهید والا مقام می‌گوید:  این شهید در نقاط مختلف کشور و مبارزه با آمریکا، جبهه مقاومت، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، غزه و سایر نقاط پیش قدم بود. 

وی افزود: این پیش قدمی را ارج نهاده و اینجا عهد و پیمان می‌بندم و به مردم ایران اعلام می‌کنم راه و مسیر حاج عباس نیلفروشان و شهدای مقاومت و سیدحسن نصرالله و جمهوری و نظام انقلاب اسلامی که همانا به اهتزاز درآوردن پرچم لا اله اله الله محمد الرسول الله است بر قلل مرتفع جهان هست، ایستادگی، مقاومت و پیروی از ولایت را انشاء‌الله ادامه خواهیم داد. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: شهید حاج عباس نیلفروشان و دیگر شهدای جبهه مقاومت عزم، اراده و انگیزه ما را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی، دشمنان و حامیان آن و دشمنان انقلاب اسلامی دوچندان خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: مردم اصفهان در روز 25 آبان با تشییع 370 شهید نشان دادند که عقب ننشستند و بعد از ظهر همان روز هزار نفر اعزام به جبهه داشتند. امروز هم عزم و اراده ما برای پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت مطابق با فرمایش رهبر معظم انقلاب وظیفه، فوری و فریضه واجب است. / تسنیم

در ادامه لحظاتی از حضور مردم، مدیرانی استانی و ملی را در منزل این شهید والا مقام ببینید: 

 

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد