محسن رضایی: شکوفایی ایران، تودهنی برای دشمنان است

کد خبر: 1317615

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: درحال حاضر ائتلاف سوم دشمنان داخلی و خارجی جلوگیری از پیشرفت ایران و ایجاد تورم وتشدید تحریم‌ها علیه ایران است.

محسن رضایی:  شکوفایی ایران، تودهنی برای دشمنان است

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: درحال حاضر ائتلاف سوم دشمنان داخلی و خارجی جلوگیری از پیشرفت ایران و ایجاد تورم وتشدید تحریم‌ها علیه ایران است.

محسن رضایی میرقائد، روز پنجشنبه ۵ مهر ماه در مراسم محفل انس رزمندگان دوران دفاع مقدس که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد، اظهار کرد: همان‌هایی که در دو ائتلاف قبلی بودند در این دوره هم هستند و تحریم‌ها را علیه انقلاب و نظام جمهوری درحال ادامه دادن هستند.

وی ادامه داد: مردم ما باید هوشیارباشند و بدانند که امروز دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با همراه برخی از مزدوران داخلی آنها، ائتلاف سوم هستند و تمام تلاش‌شان را در جنگ اقتصادی برای ایجاد تورم و تحریم‌ها علیه ایران انجام بدهند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با یادآوری اینکه نخستین ائتلاف ابرقدرت‌های دنیا با رهبری آمریکا تلاش برای شکست انقلاب نوپای ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: با وجود همه کارشکنی های دشمنان و اتحاد ابرقدرت‌ها با هم، در نخستین ائتلاف علیه انقلاب اسلامی ایران شکست سنگینی خوردند.

رضایی میرقائد ادامه داد: دشمنان درجنگ هشت ساله ایران وعراق که آن را دومین ائتلاف جهانی طراحی واجرایی کردند تا پیشروی انقلاب و جمهوری اسلامی شکل نگیرد.

وی افزود: در ائتلاف دوم تفکر برپایی دوباره شاهنشاهی بود، اما نتوانستند این انقلاب را از بین ببرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آنها با این ائتلاف می‌خواستند، جمهوری اسلامی را با جنگ از بین ببرند تا برمنابع و ثروت خدادادیی این کشور مسلط شوند، درحالی که همه جهانیان به خوبی دیدند در این ائتلاف دوم نیز، پیروز میدان ایران و ملت مقاوم ایران بودند و رژیم صدام نابود شد.

 شکوفایی ایران، تودهنی برای دشمنان است

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود در این اجتماع پرشور، با تاکید براینکه شکوفایی انقلاب جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌ها به ویژه در صنعت و اقتصاد، تودهنی محکمی به دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران، محصول همه ملت است و صاحبان اصلی نظام به فرموده امام خمینی (ره) مردم هستند.

رضایی میرقائد اضافه کرد: امام راحل با آسیب شناسی که از ایران داشتند، درمقابل خرابی‌های ۳۰۰ ساله‌ای که روی دوش ملت ایران بود را برداشتند و کنار زدند.

 جلوگیری از فروش و صادرات نفت و بی ارزش کردن پولی ایرانی

وی همچنین درادامه با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با همراهی برخی عوامل نفوذی خود دراین کشور در حوزه‌های اقتصادی کشور به دنبال اختلال وکارشکنی هستند، گفت: دشمنان بیرونی همواره در حال جلوگیری از فروش و صادرات نفت کشورهستند تا ایجاد تورم کنند و ارزش پول ایرانی را کاهش بدهند.

رضایی افزود: جمهوری اسلامی در این سالها با وجود تحریم‌های نابرابر در بیشتر بخش‌ها ازجمله بخش نظامی صدها برابر توانمندتر شد در حوزه تولید و رونق اقتصادی شکوفاتر می‌شود.

 اجازه ورود ایران به توافق‌های شانگهای و پول بریکس نمی‌دهند

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا همچنین با بیان اینکه یکی از موارد مهم دشمنی در داخل کشور نفوذهای فرهنگی است و در این زمینه اجازه ورود جدی و توافق‌ها با شانگهای و پول بریکس را نمی‌دهند، تصریح کرد: از بدی‌های چینی‌ها می‌گویند، همان لیبرال‌های فرهنگی که در همه جا هستند و علیه ایران می‌زنند.

رضایی، با تاکید اینکه مقام معظم رهبری دو مساله مهم وحدت در درون جامعه و امت اسلامی را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: این‌ها ستون آینده کشور هستند، الان در شرایط انقلابی هستیم تا از ائتلاف سوم و تهدیدها بیرون بیاییم؛ این خیمه ولایت یک اجماع ملی است، تا انقلاب ما باعث شکوفایی ایران در صنعت، اقتصاد شود؛ بدانید تودهنی بر ائتلاف سوم همان شکوفایی انقلاب است.

ائتلاف دشمنان داخلی و خارجی جلوگیری ازپیشرفت، ایجاد تورم و تحریم‌ها علیه ایران است

 پیوند ناگسستنی مردم آمل با اسلام وشیعه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری با اشاره به اینکه شهرستان آمل با پیشینه بسیارکهن، یک پیوند ناگسستنی با اسلام و شیعه دارد و این همبستگی را با تمام توان نشان داده است، گفت: آمل شهر علم، حماسه، غیرت، جهاد و شهادت بوده و هست، بزرگانی این شهرستان کم نظیرند؛ عارف بزرگ حسن زاده آملی و جوادی آملی، علامه هاشمی از جمله این بزرگان هستند.

رضایی، با بیان اینکه ۶ بهمن در آمل سراسر سنگر بود، عنوان کرد: تنها شناسنامه آمل، علم نیست، بلکه در شهادت، جانبازی، مجاهدت و فداکارای کارنامه بزرگی دارد، هزار شهید، ۴۰۰ آزاده و سه هزار جانباز و مدافعان حرم این شهرستان نشانه شهادت طلبی و ایثارگری مردم این دیار است.

وی گفت: ‌امروز شهادت طلبی، ایثارگری و مقاومت از طبرستان تا یمن، لبنان و سوریه به عنوان یک تعهد و احساس مسئولیت در وجود این مردم وجود دارد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد