اسلامی: راکتور جدیدی در حال ساخت است

کد خبر: 1312008

رئیس سازمان انرژی اتمی: ما در بعضی از رادیو داروها که الان در سبد محصولمان داریم جز دو سه کشور اول دنیا هستیم. جمهوری اسلامی ایران بازیگر نام آشنا در بحث رادیو دارها به شمار می‌آید اگر شبکه پروازی وجود داشته باشد ما به پنج قاره دنیا صادرات هم میکنیم.

اسلامی: راکتور جدیدی در حال ساخت است

رئیس سازمان انرژی اتمی: ما در بعضی از رادیو داروها که الان در سبد محصولمان داریم جز دو سه کشور اول دنیا هستیم. جمهوری اسلامی ایران بازیگر نام آشنا در بحث رادیو دارها به شمار می‌آید اگر شبکه پروازی وجود داشته باشد ما به پنج قاره دنیا صادرات هم میکنیم.

صادرات اکنون برقرار است و مدتی در سال ۱۴۰۰ به خاطر کرونا متوقف شده بود که دوباره از سر گرفته شده است.

راکتور جدیدی نیز در این حوزه در دست ساخت است و رآکتور تهران نیز اکنون در بحث رادیو داروها فعال است که امیدواریم بتوانیم پروژه جدید را ظرف سه سال به ثمر برسانیم.

افرادی که در موسسات بین‌المللی به صورت سفارشی برای نظام صهیونیستی و استکباری تولید محتوا می‌کنند و در ۲۰ سال گذشته قلم فرسایی کردند که ایران به گریز هسته‌ای نزدیک شده است در مقالات و نوشته‌های خود بر این تمرکز کردند که ایرانیان با اراده به سمت ایجاد نیروگاه هستند و جامعه جهانی نباید اجازه احداث نیروگاه را به آنان بدهند.

سابقاً نیز یک بار فرانسوی‌ها متعهد بودند و رفتند پس از آن نیز ایران با یک کشور اروپایی بر سر این موضوع قرارداد داشت که آمریکایی‌ها آنان را منع کردند.

اکنون نیز که ایران با توان داخلی به دنبال چنین کاری است عنوان می‌کنند که نباید گذاشت که ایرانیان سازنده نیروگاه باشند

کسی که در ۲۰ سال گذشته مداوماً بر بحث ساخت بمب قلم فرسایی کرده اکنون نیز به بحث نیروگاه سازی ما ایراد می‌گیرد./

 

حجم ویدیو: 3.65M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد