صدیف بدری: دنیا مالی؛برنامه‌های تحولی در حوزه ورزش و جوانان را راهبری و اجرایی نماید

کد خبر: 1310104

مخالف برنامهای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:دنیامالی با توجه به سوابق شما در حوزه‌های مختلف خصوصیات تصمیم‌گیری، مسئولیت‌پذیری، سوابق بین‌المللی ورزشی، توانمندی در دیپلماسی ورزشی و توانایی و قدرت حل مسائل پیچیده و شبکه سازی نخبگان توسط جنابعالی این موارد و چالش‌ها در برنامه‌های شما، باید پررنگ و در اولویت‌های اصلی قرار گیرد.

صدیف بدری: دنیا مالی؛برنامه‌های تحولی در حوزه ورزش و جوانان را راهبری و اجرایی نماید

مخالف برنامهای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:دنیامالی با توجه به سوابق شما در حوزه‌های مختلف خصوصیات تصمیم‌گیری، مسئولیت‌پذیری، سوابق بین‌المللی ورزشی،  توانمندی در دیپلماسی ورزشی و توانایی و قدرت حل مسائل پیچیده و شبکه سازی نخبگان توسط جنابعالی این موارد و چالش‌ها در برنامه‌های شما، باید پررنگ و در اولویت‌های اصلی قرار گیرد.

حوزه ورزش و جوانان، کشور در حال حاضر با چالش‌های متعددی، همچون کم‌تحرکی و فقر بدنی اقشار مختلف مردم و عدم دسترسی آسان و ارزان به ورزش و نبود سند آمایش سرزمینی در ورزش، عدم همراهی منسجم و جزیره‌ای کار کردن دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه ورزش و جوانان و نبود نظام جامع باشگاه‌داری و مساله تبانی و فساد در ورزش مواجه است.

در سیاست‌ها و قوانین و به طور خاص برنامه هفتم توسعه، مجموعه تکالیفی برای وزارت ورزش و جوانان برای حل این چالش‌ها در نظر گرفته شده که برخی از آنها، عبارتند از ساماندهی تسریع در تکمیل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ورزش کشور و مطالبه و تخصیص درآمدهای مالیاتی ورزش در راستای توسعه ورزش که متاسفانه دولت‌ها این درآمدها را به سمت سوی هزینه‌های جاری خودشان می‌برند و در راستای اهداف قانونی هزینه نمی‌کنند.

دنیامالی جنابعالی به عنوان وزیر آینده ورزش و جوانان، با شایستگی‌هایی همچون فهم درست و صحیح از جوان ایرانی و ارتباط مناسب با نهادهای مردم نهاد و نهادهای دینی و مذهبی و قدرت تعامل برای همراه سازی بخش خصوصی بایستی برنامه‌های تحولی در حوزه ورزش و جوانان را راهبری و اجرایی نمایید.

ابر چالش‌های کلیدی مرتبط با وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است که همه آنها را باید در برنامه خود اعمال نمایید. حوزه ورزش، افزایش هزینه‌های بهداشتی و درمانی و بیماری‌های غیرواگیر ناشی از فقر حرکتی؛ امروزه عوارض کم‌تحرکی، منجر به مرگ سالانه ۳۲۰ هزار نفر از هموطنان می‌شود و این موضوع باید به طور کامل در برنامه شما باشد.

عدم دسترسی آسان و ارزان به ورزش مطابق با اصل ۳ قانون اساسی، مطابق بندهای یک و ۲۵ بند الف ماده چهار قانون اهداف وزارت ورزش باید دسترسی آسان به ورزش برای همه اقشار مردم امکان‌پذیر باشد که متاسفانه اینگونه نیست.

 

حجم ویدیو: 12.94M | مدت زمان ویدیو: 00:06:25 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد