بهرامی: سیمایی نماد عینی شعار وفاق ملی رئیس‌جمهور است

کد خبر: 1309833

موافق وزیر پیشنهادی علوم: پزشکیان دنبال حکمرانی خوب یعنی مدارای سیاسی است، از مطالبات خیلی‌ها عبور کرد که وفاق ایجاد شود، زیرا اصطکاک بین اصولگرا و اصلاح‌طلب فرصت حکمرانی خوب را از ما گرفت، از این‌رو پزشکیان به دنبال یک مدل جدید بود، یعنی دولت وفاق ملی.

بهرامی:  سیمایی نماد عینی شعار وفاق ملی رئیس‌جمهور است

موافق وزیر پیشنهادی علوم: پزشکیان دنبال حکمرانی خوب یعنی مدارای سیاسی است، از مطالبات خیلی‌ها عبور کرد که وفاق ایجاد شود، زیرا اصطکاک بین اصولگرا و اصلاح‌طلب فرصت حکمرانی خوب را از ما گرفت، از این‌رو پزشکیان به دنبال یک مدل جدید بود، یعنی دولت وفاق ملی. 

در فضای مجازی حمله‌های زیادی به رئیس جمهور می‌شود، ولی باید صبر کنیم تا خروجی این رویکرد را ببینیم. 

نماد عینی شعار وفاق ملی انتخاب دکتر سیمایی است که دبیر دو دولت با دو نگاه سیاسی متفاوت بود. 

یکی از ضعف‌ها در مدیریت اجرایی این است که بعضی صرفا علمی هستند و بعضی صرفا اجرایی؛ دکتر سیمایی هم از بدنه دانشگاه و وزارت علوم است، هم دارای جایگاه علمی، و هم حقوق‌دان.

انتظار می‌رود وزارت علوم چتری بر سر اساتید و دانشجویان باشد و هم راه روشنی باشد که ساحت‌های علمی و فناورانه کشور را به دنیای بیرون متصل کند.

 

حجم ویدیو: 8.73M | مدت زمان ویدیو: 00:03:57 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد