در دفاع از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی؛

مصطفوی: نوری قزلجه مرتبط‌ترین وزیر به حوزه کشاورزی است

کد خبر: 1309550

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مرتبط‌ترین وزیر کابینه چهاردهم است؛ ایشان مسئولیت مرتبط از کارشناسی تا همترازی وزیر را در کارنامه خود دارد.

مصطفوی: نوری قزلجه مرتبط‌ترین وزیر به حوزه کشاورزی است

موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: برنامه وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی در حوزه تأمین امنیت غذایی مطلوب است.

به گزارش مهر، سیدابوالحسن مصطفوی نماینده رزن و درگز نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی صبح دوشنبه ۲۹ مرداد در صحن علنی مجلس، بیان کرد: به دلیل تشکیل کابینه وفاق ملی و اعتماد به دو تن از نمایندگان از رئیس جمهور تشکر می‌کنم.

وی افزود: آقای نوری قزلجه به دلیل سوابق قابل توجهی که دارد و تحصیلات او از دبیرستان تا دانشگاه در حوزه کشاورزی بوده، مرتبط‌ترین وزیر کابینه است و روستازاده و کشاورزاده است و مشی جهادی دارد.

این نماینده مجلس در بخشی از سخنانش عنوان کرد: او مسئولیت‌های استانی و کشوری در حوزه جهاد کشاورزی داشته و همینطور در حوزه منابع طبیعی نیز فعالیت داشته است. عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بوده است و آشنایی کامل در حوزه کشاورزی دارد.

مصطفوی با اشاره به اینکه برنامه وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی در حوزه تأمین امنیت غذایی مطلوب است، ادامه داد: تحول در حوزه کشاورزی و اصلاح نظام بهره‌وری و آب حوزه کشاورزی از جمله برنامه‌های او است و به اقتصاد جوامع روستایی توجه ویژه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی و رفع تعارض اراضی کشاورزی با اراضی ملی همچنین اصلاح نظام بازرگانی محصولات کشاورزی و توجه به توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت تشکل‌های بخش کشاورزی از جمله اهم برنامه‌های او است.

حجم ویدیو: 4.81M | مدت زمان ویدیو: 00:05:35 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد