جباری:نگاه وزیر پیشنهادی اطلاعات به اقوام و مذاهب، رشد دادن آنهاست /خطیب به هیچ حزب و گروه سیاسی تعلق ندارد

کد خبر: 1309306

وزیر پیشنهادی اطلاعات از برجسته ترین شخصیت هاست؛ حجت السلام خطیب کار خود را از کف سیستم اطلاعاتی آغاز کرده و مسئولیت های ملی داشته است

جباری:نگاه وزیر پیشنهادی اطلاعات به اقوام و مذاهب، رشد دادن آنهاست /خطیب به هیچ حزب و گروه سیاسی تعلق ندارد

جباری نماینده مردم بندرلنگه گفت: وزیر پیشنهادی شخصیتی فراجناحی است. به هیچ حزب و گروه سیاسی تعلق ندارد.

احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در موافقت با حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: در این برهه حساس و خطیر از تاریخ منطقه و مقابله با استکبار و صهیونیست‌ها که مصادف شده است با جلسه رای اعتماد به هیئت وزرا پیشنهادی بنده به عنوان نماینده‌ای از خطه جنوب و خلیج همیشه فارس می‌خواهم از وزیر پیشنهادی اطلاعات که یکی از وزارتخانه‌های مهم و حساس کشور یکی از وزارتخانه‌هایی که امنیت جامعه و کشور امنیت اقتصادی امنیت اجتماعی توسعه و بالندگی کشور به آن گره خورده است یعنی وزارت اطلاعات دفاع و سخن گویم.وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی یکی از برجسته‌ترین و پر تجربه‌ترین چهره‌ها و شخصیت‌ها است. وزیر پیشنهادی کار خود را از کف سیستم اطلاعاتی شروع کرده است و در سطح ملی نیز دارای مسئولیت بوده است. در دولت سیزدهم ایشان به عنوان وزیر اطلاعات بودند.

جباری بیان کرد: چرا توسط رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم معرفی شدند. چون با معیارها و ملاک‌های ارزشمندی که مقام معظم رهبری برای انتخاب وزرا اعلام فرمودند تطابق داشت.وی گفت: باورمندی و پایبندی به اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های بنیادی انقلاب اسلامی و گفتمان متعالی امامین انقلاب و قانون اساسی به عنوان یکی از معیارهای انتخاب آقای خطیب بوده است.

 

جباری اظهار کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که در همان دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلام به افتخار جانبازی نیز نائل شده‌اند. علاوه بر این ایشان برادر شهید والا مقام نیز می‌باشند. وزیر پیشنهادی اطلاعات مسئولیت خطیر و کلیدی سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را نیز بر عهده داشتند.

جباری تصریح کرد: یعنی همه فعالیت‌ها و عملکرد و کارای ایشان در ساختار اطلاعاتی کشور بوده است. وزیر پیشنهادی شخصیتی فراجناحی است. به هیچ حزب و گروه سیاسی تعلق ندارد. دیدگاه‌ها و عملکرد ایشان موید همین موضوع است. وی همواره به دنبال رشد و ارتقای جامعه کشور و تحقق وفاق ملی در چارچوب سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است.

وی گفت: دیروز عصر قریب به ۱۵۰ نفر از نمایندگان از اقوام و مذاهب مختلف از کرد، بلوچ، ترکمن، لر، ترک، شیعه ، سنی ، اقلیت‌های دینی اصولگرا و اصلاح طلب همه در دفاع از وزیر پیشنهادی اطلاعات ثبت نام کرده بودند.

فارس

حجم ویدیو: 14.00M | مدت زمان ویدیو: 00:06:19 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد