رهبر انقلاب پس از حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم:

شنیدم شوق مردم بیشتر از قبل است اگر این‌جور باشد خرسندکننده است/ در این مرحله همت مردم باید بیشتر باشد/ خداوند ان‌شاءالله ملت را موفق و کشور را آباد کند

کد خبر: 1300609

امام خامنه‌ای:در مرحله دوم انتخابات مردم باید همتشان بیشتر باشد تا کار را تمام کنند و فردا رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

 شنیدم شوق مردم بیشتر از قبل است اگر این‌جور باشد خرسندکننده است/ در این مرحله همت مردم باید بیشتر باشد/ خداوند ان‌شاءالله ملت را موفق و کشور را آباد کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رای خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رای گیری برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینه امام خمینی و در حضور خبرنگاران داخلی  و خارجی رای خود را به صندوق انداختند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته؛ ۸ تیر ۱۴۰۳  با رقابت میان مسعود پزشکیان،  سعید جلیلی،  محمدباقر قالیباف و  مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛   مسعود پزشکیان با  ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی: ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸رای به مرحله داوم راه یافتند.

رهبر انقلاب: شنیدم شوق مردم بیشتر از قبل است اگر این‌جور باشد خرسندکننده است

رهبر انقلاب پس از حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم: بحمدالله روز خوبی است روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات.

شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است. خدا کند این جور باشد و اگر این جور باشد خرسندکننده است. و ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق باشند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند.

در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند و ان‌شاءالله فردا رئیس جمهورمان را داشته باشیم.

خداوند ان‌شاءالله ملت را موفق کند و کشور را آباد کند و همه‌ی کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد./ مهر

 

حجم ویدیو: 7.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها