جلیلی: مذاهب و قومیت‌های ایرانی یک فرصت است

کد خبر: 1300339

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه " ثمره دریای فرصت در کردستان باید یک جهش باشد" گفت: بدانید که مسائل استان شما آشنا هستم، هم مشکلات استان را میدانم و هم ضعف‌های موجود را می‌شناسم و هم آسیب‌هایی که در این استان است را رفته و دیده‌ام

جلیلی: مذاهب و قومیت‌های ایرانی یک فرصت است

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه " ثمره دریای فرصت در کردستان باید یک جهش باشد" گفت: بدانید که مسائل استان شما آشنا هستم، هم مشکلات استان را میدانم و هم ضعف‌های موجود را می‌شناسم و هم آسیب‌هایی که در این استان است را رفته و دیده‌ام.

وی در ادامه بیان کرد: ساعت‌ها در حاشیه و کوچه‌های سنندج راه رفتم و با مردم صحبت کردم. همانقدر که با ضعف‌های استان آشنا هستم با ظرفیت، فرصت و سرمایه‌های گرانسنگ مادی و معنوی کردستان آشنا هستم. اینکه می‌گوییم در ۵ سال آینده باید جهش داشته باشیم، برخی می‌گویند شاهد آن کجاست؟ شاهدش همین کرستان عزیز است دریایی از فرصت‌هاست.

سعید جلیلی بیان کرد: جوانان عزیز کردستان باید بدانند که در کنار همه فرصت‌های بزرگی که وجود دارد، فرصت بزرگتر خود مردم عزیز هستند. کردستان عزیز برای ما محلی است که نشان دهد چگونه اقوام و مذاهب مختلف می‌توانند نقش زیبای ایرانی را به جهان نشان دهند. تنوعی که در این استان وجود دارد این قدرت را به ما می‌دهد که بگوییم هریک از مذاهب و قومیت‌ها برای ایران عزیز یک فرصت است که می‌توان قدرت،‌ پیشرفت و اصالت ایران را به رخ جهانیان کشید. 

کسانی که سردشت را بمباران شیمیایی کردند، آمدند و به نام فلان قومیت اشک تمساح می‌ریختند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یک روز به نام مذهب و یک روز به نام فلان قومیت، از اروپا و آمریکا اشک تمساح برای ما می‎ریختند اما همینها در ۷ تیر ۱۳۶۶ سردشت ما را، زن و کود، پیرو جوان را بمباران شیمیایی کردند، نه تنها اشک نریختند بلکه حتی یک بیانیه ساده ندادند. دشمنان ما به دلیل کینه‌ای که از مردم ما دارند، ترک، فارس، عرب، کرد و ترکمن نمی‌شناسند و اگر دستشان برسد همه را آماج حملات خود قرار می‌دهند. امروز ملت ما ایستاده و مقاومت کرده است و در لبه‌های دانش است. دشمنان ما نگران این هستند که ملتی با همبستگی و وحدت خود را پیدا کرده است. باید این باور را داشته باشید که باید با یک جهان فرصت، یک ایران جهش و یک کردستان جهش ایجاد کنید.

 


حجم ویدیو: 7.00M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها