پزشکیان: استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران دولت برای رییس جمهور آینده دارند کار می کنند و یک عده را هم تهدید می کنند

کد خبر: 1300235

مردم عزیز بدانید که برادرمان که فردا می خواهد رئیس جمهور شود؛ الان با تمام قوا مسئولان دولت فعلی یعنی بخشداران و استانداران و ... برایشان کار می‌کنند وحتی برخی را تهدید می‌کنند.

 پزشکیان: استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران دولت برای رییس جمهور آینده دارند کار می کنند و یک عده را هم تهدید می کنند

مردم عزیز بدانید که برادرمان که فردا می خواهد رئیس جمهور شود؛ الان با  تمام قوا مسئولان دولت فعلی یعنی بخشداران و استانداران و ... برایشان کار می‌کنند وحتی برخی را تهدید می‌کنند.

انرژی را بیشتر پولدارها مصرف می کنند وهزینه این را آدمهایی می دهند که بنزین یا برق مصرف نمی کنند.

اگر قرار است عادلانه باشد باید این یارانه به همه داده شود. به آنکس که مصرف نمیکند هم باید بدهند.

پرت انرژی داریم که پولدارها باعث آن هستند و هزینه آن را افرادی می دهند که خودرو ندارند؛ این پول باید عادلانه داده شود به همه اما نه بدون نظر کارشناسی.

بدون کارشناسی و گفتگو با مردم افزایش قیمت بنزین نباید رخ می داد. اما نمی شود سوبسید را بدهیم به پولدارها ولی بقیه هزینه گرانی را بدهند.

باید راه حلی را پیدا کنیم که بتوانیم سهم همه را بدهیم.

آن موقعی که حرف بنزین ۲۵ هزارتومانی را زدم دولت نبودم که.

نگاهم این است که باید محرومان را دید؛ اگر قرار است سوبسید بدهیم اول باید به آنها بدهم. نباید با سوبسید دادن به امثال من سفره آنها را کوچک کنیم.

 

حجم ویدیو: 6.48M | مدت زمان ویدیو: 00:04:49 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها