مخبر: صیانت از آرا مردم وظیفه دولت است / هیچ نگرانی به لحاظ امنیتی در کشور نداریم

کد خبر: 1299369

سرپرست ریاست‌جمهوری:امیدوارم شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

مخبر: صیانت از آرا مردم وظیفه دولت است / هیچ نگرانی به لحاظ امنیتی در کشور نداریم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: انتخابات یک موضوع فرا بخشی است و نهادهای مختلفی درگیر آن هستند، اما اساس کار با وزارت کشور است که انصافاً باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در این انتخابات بدهیم.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری صبح امروز (جمعه) پس از حضور در ستاد انتخابات کشور و رأی دادن در جمع خبرنگار اظهار داشت: برنامه ریزی های انتخابات ریاست جمهوری در همه ادوار از یکسال پیش از موعد صورت گرفته است، اما به دلیل حادثه تلخ برای رئیس جمهور شهید و همراهانشان وزارت کشور موظف بود طی پنجاه روز انتخابات را برگزار کند و تا کنون روند برگزاری بسیار خوب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یک موضوع فرا بخشی است و نهادهای مختلفی درگیر آن هستند، اما اساس کار با وزارت کشور است که انصافاً باید نمره قابل قبولی به وزارت کشور در این انتخابات بدهیم.

سرپرست ریاست جمهوری افزود: تا کنون دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی نیز عملکرد خوبی داشته‌اند، ما از اول انقلاب چنین فشردگی برای برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و شاید برای اولین بار است که این وضعیت را تجربه می‌کنم.

مخبر تصریح کرد: البته مردم هم متأثر هستند از شهادت رئیس جمهور و هیأت همراهشان و قطعاً حماسه می‌آفرینند در این انتخابات./ مهر

حجم ویدیو: 13.42M | مدت زمان ویدیو: 00:02:56 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها