سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ۳ داوطلب ثبت‌نام قطعی کرده‌اند

کد خبر: 1294206

اسلامی گفت: تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت‌نام بودند و ثبت‌نام آنها قطعی شده است.

 سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ۳ داوطلب ثبت‌نام قطعی کرده‌اند

اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری و مصوبه شورای نگهبان مقرر شد داوطلبانی که دارای شرایط هستند در بخش بررسی مدارک، مدارک آنها بررسی شود و چنانچه دارای شرایط بودند ثبت نام قطعی از آنان به عمل آید؛ بر همین اساس همکاران ما در ستاد انتخابات کشور میزبان برخی از داوطلبان بودند و این فرایند تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت‌نام بودند و ثبت‌نام آنها قطعی شده است. امسال برعکس ادوار گذشته به جهت اینکه تبیین خوبی درخصوص شرایط داوطلبان صورت گرفته و اطلاع رسانی که رسانه‌ها داشتند، کسانی که دارای شرایط سنی ۴۰ تا ۷۵ سال هستند و دارای مدرک فوق لیسانس به بالا می‌باشند و همچنین کسانی که سابقه تصدی ۴ سال مدیریت کلان کشور را دارند و همینطور سوء سابقه و پیشینه ندارند به صورت دقیق توسط همکاران در ستاد انتخابات کشور برررسی می‌کنیم و چنانچه این افراد دارای شرایط باشند به سالن اصلی ثبت نام راهنمایی می‌شوند.

سخنگوی ستاد انتخابات بیان کرد: توصیه من به داوطلبان محترمی که دارای این شرایط هستند این است که مدیریت زمان داشته باشند و ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکل نکنند.

وی گفت: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی و کارت ملی و شناسانه و گواهی سوء پیشینه را با چهار سالی که سابقه تصدی در مدیریت کلان کشور هست را فراموش نکنند.

باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 15.49M | مدت زمان ویدیو: 00:03:23 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها