به آتش کشیده شدن برج نظامی صهیونیستی در الخلیل

کد خبر: 1173776

جوانان فلسطینی یک برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن به آتش کشیدند که در پی آن، ۷ نفر از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

به آتش کشیده شدن برج نظامی صهیونیستی در الخلیل

 فلسطینیان صبح امروز (شنبه) یک برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی شهرک بیت امر در الخلیل به آتش کشیدند.

منابع محلی فلسطینی می‌گویند که در جریان آتش زدن این برج نظامی، دست کم ۷ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

هشدار شدید حماس به اشغالگران نسبت به هرگونه تعرض به مسجد الاقصی

رئیس امور قدس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که جنبش متبوعش هشدار شدیداللحنی به دشمن صهیونیستی نسبت به هرگونه تعرض به مسجد مبارک الاقصی داده است.

هارون ناصرالدین اشاره کرد که حماس با نگرانی زیادی اوضاع و تحولات جاری در مسجد الاقصی را با کشورهای دوست و طرف‌های واسطه پیگیری می‌کند.

ناصرالدین اظهار داشت که شهرک‌نشینان اشغالگر تصمیم دارند در اقدامی که تحریک احساسات مسلمانان به شمار می‌رود، به مسجد الاقصی تعرض کرده و مناسک تلمودی را در داخل آن بجای آورند.

وی عموم ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه باختری به ویژه قدس اشغالی را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و به شکست کشاندن طرح‌های توطئه‌آمیز شهرک‌نشینان فراخواند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت ماهیگیران فلسطینی در جنوب غزه

منابع محلی اعلام کردند که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه ماهیگیران فلسطینی را در آب‌های خان یونس واقع در جنوب  نوار غزه هدف تیراندازی قرار دادند.

به گفته این منابع، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از قایق‌های ماهیگیری فلسطینیان را در آب‌های خان یونس محاصره کرده و به سمت آن‌ها تیراندازی کردند و در نهایت ماهیگیران فلسطینی را وادار به عقب‌نشینی به ساحل کردند.

حماس مجددا خواستار آزادی اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی شد

عضو دفتر سیاسی و مسئول دفتر شهدا، مجروحان و اسرای جنبش حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش با نگرانی زیادی پیگیری وضعیت جسمانی خطرناک اسیر ناصر ابوحمید است و مسئولیت کامل جان و سلامت او و تمامی اسرای بیمار در زندان‌های رژیم صهیونیستی را متوجه دولت رژیم صهیونیستی می‌داند.

زاهر جبارین روز جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که مسئله اسرای قهرمان فلسطینی و آزادی آنان همچنان هدف والای مبارزات ملت فلسطین و تجدیدکننده انتفاضه‌های ملت فلسطین در سرتاسر این سرزمین است.

جبارین اظهار داشت که حماس بار دیگر پیشنهاد انسانی خود در رابطه با آزادی اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی را تکرار می‌کند و از دشمن صهیونیستی می‌خواهد قبل از این اینکه این فرصت از دست برود، آن را غنیمت بشمارد.

وی ملت فلسطین و تمامی گروه‌ها و جریان‌های پویای آن و نهادهای حقوقی، بشردوست و آزادگان جهان را به تحرک فوری برای نجات اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی از خطر مرگ تدریجی در نتیجه تجاوزات دشمن صهیونستی فراخواند.

 

حجم ویدیو: 900.70K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد