آتش‌سوزی در مجتمع تجاری تیراژه با ۹ مصدوم +عکس و فیلم

کد خبر: 1131265

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر آتش ‌کاملا خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند.

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری تیراژه با ۹ مصدوم +عکس و فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حادثه حریق در مجتمع تجاری تیراژه در بزرگراه اشرفی اصفهانی گفت: ساعت ۲۰:۳۱ دقیقه امشب گزارشی از یک آتش‌سوزی در مجتمع تجاری در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

وی گفت: در این عملیات ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودرو دارای تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان از ایستگاه اول در مدت زمان ۲:۱۰ ثانیه به محل حادثه رسیده و مشاهده می‌کنند که در طبقه همکف این مجتمع رستورانی حدود ۴۰ متری و زیر این قسمت واحد فروش پوشاک در آتش شعله‌ور بوده است.

آتش‌سوزی

ملکی ادامه داد: با توجه به شکسته شدن شیشه‌ها احتمال وقوع انفجار نیز وجود داشته و بخشی از کف مغازه و سقف کاذب مغازه طبقه پایین تخریب شده و آتش نشانان عملیات خود را در هر دو جبهه آغاز کردند.

وی بیان کرد: دود بسیار غلیظی همه طبقات را فراگرفته بود و خوشبختانه کسبه در دقایق اولیه در محل خارج شده بودند و چند نفر دچار مصدومیت شده بودند که در همان زمان تحویل عوامل اورژانس شدند.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود ۸ دستگاه سیلندر گاز مایع ۵۰ کیلویی که بسیار خطرناک هستند از مغازه‌ها خارج شدند تا جلوی آتش سوزی بیشتر گرفته شود، افزود: با عملیات شجاعانه آتش‌نشانان و اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و ملاحظات ایمنی افراد، سیلندرها که بیشتر در زیر زمین بودند با احتیاط کامل خارج شدند.

ملکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر آتش ‌کاملا خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند اما با توجه به حجم اجناس موجود، در حال جابجایی بوده تا درصورتیکه که آتش پنهان یا ذغالی در جایی نهفته است موجب آتش سوزی نشود.

حجم ویدیو: 815.48K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد