صمد مرفاوی: برای کمک آمدیم! +فیلم

کد خبر: 1025906

صمد مرفاوی: سمت و پست مهم نیست، برای کمک آمدیم.

صمد مرفاوی: برای کمک آمدیم! +فیلم

ایسنا: مربی استقلال می‌گوید تیم زمان زیادی را از دست داده است و باید با همدلی این زمان از دست رفته را جبران کرد.

صمد مرفاوی، مربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین آبی‌پوشان پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: ما دیگر نباید فکر گذشته باشیم. در حال حاضر ما اینجا هستیم که بتوانیم شرایط را به نفع تیم برگردانیم و زمان‌هایی را که از دست دادیم، برطرف کنیم. در حال حاضر مدیریت تغییراتی پیدا کرده است و وقتی مدیر عوض می‌شود، تا قراردادها تنظیم شود، مقداری زمان می‌برد اما کار ما به مشکل نخورده و امیدوارم با بازیکنان توانمندی که داریم بتوانیم کارهای خود را جلو ببریم.

او درباره غیبت میلیچ و دیاباته گفت: هنوز مشخص نیست و باشگاه چیزی به ما اعلام نکرده است و امیدوارم آن‌ها به جمع بازیکنان بپیونند. در تیم ما پست و جایگاه مهم نیست. ما باید برای شرایط خوب استقلال همدلی داشته باشیم تا کارهای بزرگ را انجام دهیم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که کار تیم در نقل و انتقالات تمام شده است؟ گفت: خیر. امیدوارم که در آینده بتوانیم نفرات دیگری را جذب کنیم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: هر کاری در اوایل مشکلات خاص خودش را دارد. ما باید به کمک مدیریت و پیشکسوتان این مشکلات را حل کنیم و باید همه دست به دست هم بدهند که بتوانیم این آرامش را به وجود بیاوریم و کارهای خود را جلو ببریم. ما الان نمی‌دانیم میلیچ می‌آید یا خیر. در هر صورت ما برنامه‌های خودمان را داریم و امیدوارم با توجه به زمانی که داریم بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با رفتن میلیچ، محمد نادری جایگزین او خواهد بود؟ گفت:‌ ما نقل و انتقالات خود را نمی‌توانیم عنوان کنیم اما امیدوارم با تصمیم‌های کادر فنی، شرایط خوبی را رقم بزنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد