بازی ای برای به چالش کشیدن ذهن

کد خبر: 594375

بد نیست گاهی اوقات میزان اطلاعات عمومی و دانسته‌های خود را در خصوص موضوع های مختلف امتحان کنید؛ بسیاری از افراد با حل جدول‌های مختلف که در مجلات و روزنامه‌ها دیده می‌شود این کار را می‌کنند.

روزنامه ایران: بد نیست گاهی اوقات میزان اطلاعات عمومی و دانسته‌های خود را در خصوص موضوع های مختلف امتحان کنید؛ بسیاری از افراد با حل جدول‌های مختلف که در مجلات و روزنامه‌ها دیده می‌شود این کار را می‌کنند.
اما راه جذاب‌تری هم برای امتحان داشته‌های ذهن وجود دارد،یکی از این راه‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های بازی فکری است که با مطرح کردن سؤال‌های مختلف اطلاعات شما را به چالش می‌کشند. از جمله بازی‌های فکری جالب برای موبایل، Quiz of Kings است، یکی از بهترین بازی‌های فکری ایرانی که می‌توانید پیدا کنید. این بازی آنلاین دو نفره هم اطلاعات و دانسته‌های شما را به چالش می‌کشد و هم دوستان تان را. شما می‌توانید دوست خود را به بازی و یک رقابت هیجان‌انگیر دعوت کنید. برگ برنده این بازی فکری همان سؤال‌های متنوع و موضوع های مختلف است که براساس آن سؤال طرح شده است. در این بازی و براساس آنچه بازی سازان آن می‌گویند بیش از یک میلیون سؤال متنی و تصویری گنجانده شده است. سؤال‌های طراحی شده هم در زمینه‌های مختلف مانند اطلاعات عمومی، ورزش، لوگو و سرگرمی، مذهبی، سینما، موسیقی، ریاضی و هوش، فوتبال و.. است. نحوه بازی هم بسیار ساده است؛هر مسابقه ۶ مرحله دارد که هر کاربر موضوع ۳ مرحله را انتخاب می‌کند. درگام بعدی هم هر مرحله از سه سؤال تشکیل شده و در نهایت نیز برنده بازی فردی است که به بیشترین سؤال‌ها پاسخ دهد.
این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و ios قرار گرفته است.از دیگر بازی‌های فکری ایرانی که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، 100 درصد است.این بازی علاوه بر اینکه میزان دانسته‌های شما را به معرض آزمایش می‌گذارد راهی برای تمرکز ذهن و یادآوری اطلاعاتی است که سال‌ها از آنها استفاده‌ نکرده‌اید. سازندگان بازی معتقدند این بازی به رشد ذهن کمک قابل توجهی می‌کند. در این بازی کاری که باید انجام دهید این است که به سؤال‌های مطرح شده جواب دهید تا مراحل بازی تکمیل و به مرحله صددرصد برسید. بازی 100درصد به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد