هومن برقنورد با «آچمز» روی آنتن شبکه سه میرود
"آچمز" مهرداد خوشبخت با هومنبرقنورد در خیابان شریعتی تهران تصویربرداری میشود تا به آنتن شبکه سه سیما برسد.
خبرگزاری تسنیم: «آچمز» جزو سریالهایی است که با فضای رئال و درام جذاب و شیرین در تهران تصویربرداری خودش را آغاز کرده است. این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقهای برای شبکه سه سیما تولید میشود.
حسین آقاهرندی تهیهکننده این سریال با اشاره به اینکه کار را با فلشبکی به گذشته تهران قدیم آغاز کردند به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: ابتدای «آچمز» با تصویربرداری در محله پامنار همراه شد. جایی که بازیگران این سریال جلوی دوربین قرار گرفتند تا برای مخاطبین فضای تهران قدیم (۱۳۵۰) را تداعی کنند. اما این روزها در خانهای حوالی خیابان شریعتی تهران کار تصویربرداری میشود و تقریباً گروه ۵ ماه در آنجا حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه در فضای رئال و درام از تلخیها عبور کردهایم، تأکید کرد: «آچمز» رئال و درام است، اما تلخ و سیاه نیست. یک کار با فضای شاد، شیرین و جذاب و گاه با موقعیتهای طنز برای تلویزیون آماده میشود. حدود ۱۷۰ کاراکتر در این سریال حضور خواهند داشت که هومن برقنورد، امیرحسین رستمی، سیدمهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینیها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهندجاهدی، هادی عطاییفر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری جزو بازیگران اصلی این کار محسوب میشوند.
آقاهرندی درباره اضافه شدن بازیگران دیگر و پایان تصویربرداری و زمان پخش، افزود: بازیگران چهره دیگری هم به فراخور پیشروی تولید به مجموعه اضافه خواهند شد. پایان کار ما بهار سال آینده خواهد بود و، چون کار مناسبتی نیست بستگی به تصمیم مدیران و دستاندرکاران پخش تلویزیونی دارد که چه زمانی صلاح میدانند «آچمز» روی آنتن برود. در هر زمانی این اتفاق بیفتد مخاطبین میتوانند این سریال تلویزیونی را از شبکه سه سیما ببینند.
تهیهکننده سریال جدید تلویزیون در پاسخ به این سوال که شما اشاره کردید "آچمز" رئال و درام است، اما تلخ و سیاه نیست، رهبر معظم انقلاب هم دردیدار اخیر خود به این تلخی ذائقه مخاطبین به واسطه تماشای برخی از سریالها اشاره کردهاند چقدر به تلخی ذائقه مخاطبین توجه دارید، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما یک کار متفاوت برای تلویزیون است، اما در عین حال رئال و درام همراه با شیرینی و جذابیت که ذائقهشان تلخ نشود. چرا که ویژگی «آچمز» فضای مملوء از امیدآفرینی است و نمیگذارد وارد سیاهنمایی و تلخی صرف شود. بالاخره فضای کار ایجاب میکند یک موقعیتهای تلخ ایجاد شود، اما با قرار دادن جذابیتها و شیرینی برگرفته از موقعیتهای طنز به مخاطب سیاهنمایی و تلخی ذائقه القاء نخواهد شد.
در داستان «آچمز» آمده است: "مصیب تازه پس از چهل و پنج سال میفهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده سالیانِ دورِ مادرش، راهی تهران میشود، اما خودش هم گمشده بزرگتری دارد: عزت و احترام! مصیب مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستانهای پیچیدهای برایش بوجود میآورد که او را تبدیل به انسانی دیگر میکند.
دیدگاه تان را بنویسید